خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی البرز مطرح کرد:

تشدید نظارت­‌ها بر صنوف البرز/ تذکر پلیس برای جمع‌آوری اقلام مغایر با عرف از ویترین­ فروشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۱۴

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به تشدید نظارت­‌ها بر صنوف توسط پلیس گفت: به صنوفی که متخلف بوده‌اند تذکر داده شد تا اقلام غیرمجاز و مغایر با عرف و هنجار جامعه را از ویترین­ های خود جمع آوری کنند.

به گزارش ایلنا از کرج، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز در همایش پلیس و همیاران محلی اظهار داشت: تمام اهتمام خود را در بررسی انتظارات مردم از پلیس به کار برده ایم زیرا به این موضوع قائل هستیم که مردم پلیسی می­ خواهند که با اقتدار باشد و در چارچوب قانون حرکت کند.

وی با اشاره به اهمیت رفتار پلیس با مردم اظهار داشت: در این رابطه کلاس‌های آموزشی با هدف تعالی رفتار کارکنان با شهروندان برگزار شده و بازخورد مثبتی نیز به همراه داشته است.

سردار محمدیان با اشاره به تشدید نظارت­‌ها بر صنوف توسط پلیس، گفت: پیش از شروع نظارت تذکرات لازم به اندک صنوف که متخلف بوده‌اند داده شده تا آنها اقلام غیرمجاز و مغایر با عرف و هنجار جامعه را از ویترین­‌های خود جمع آوری کرده و به هنجارهای جامعه احترام بگذارند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای ایجاد امنیت پایدار امری انکار ناپذیر و همکاری اعضای شورای معتمد پلیس گویای این امر است که امیدواریم در سال جدید نیز این شورا به شکل سازمان یافته و منسجم تر از قبل در کنار پلیس و در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی با نیروی انتظامی همکاری کند .

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در نظر است گشت های پلیسی 110 از سایر تیم ­های گشت­ زنی جدا شده تا سریع تر بتوانند ماموریت های فوریتی را انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به فضای مجازی و آسیب­‌های آن گفت: پلیس فتای استان با جدیت با مجرمان و افرادی که قصد اقدامات مجرمانه در این فضا را دارند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز