خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز :

باید مردم اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۳۴۹

استاندار البرز گفت: باید شرایطی فراهم شود که مردم اعتراض و پیام خود را به گوش مسئولان برسانند و بستری برای سو استفاده فراهم نشود که عده ای معاندانه صدای مردم را مصادره به نفع خود کنند.

به گزارش ایلنا از کرج،محمدعلی نجفی  صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری دهه فجر استان که که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، با تسلیت حادثه دردناک و شهادت گونه جان باختن سرنشینان کشتی نفتکش ایرانی سانچی اظهار داشت: سرملوان این کشتی یکی از اهالی فردیس بود که شب گذشته فرماندار این شهرستان مامور به دیدار و رسیدگی به مسائل این خانواده وی شد.

وی روند برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص برگزاری هر چه باشکوه تر سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را مورد قدردانی قرار داد و گفت: اهمیت دهه فجر امسال به دلیل شرایط ویژه ایران در منطقه و جهان دوچندان شده چراکه استکبار جهانی با صرف هزینه های گزافی در جهت ترویج ایران هراسی و اسلام هراسی اقدام کرده است.

 نجفی افزود: باید شرایطی فراهم شود که مردم اعتراض و پیام خود را به گوش مسئولان برسانند و بستری برای سو استفاده فراهم نشود که عده ای معاندانه صدای مردم را مصادره به نفع خود کنند.

وی با بیان اینکه در جریان مطالبات بحق مردم عده ای قلیل با سو استفاده از شرایط نسبت به ایجاد ناآرامی ها و اغتشاش اقدام کردند ادامه داد: مسئولان باید با ایجاد بستری امن و گوشی شنوا درصدد احصا و حل مشکلات مردم باشند تا در این راستا دشمنان فضا را برای نفاق و رسیدن به اهداف خود مهیا نبینند.

نجفی خاطرنشان کرد: مراسم دهه فجر امسال دارای ویژگی خاص دیگری نیز است که آن آمادگی برای برگزاری چهلمین سال انقلاب اسلامی محسوب می شود از این رو تاکید جدی دارم که مدیران شخصا در جلسات حضور پیدا کرده و تصمیم گیری کنند و زبان گویای عملکرد نظام باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز