خبرگزاری کار ایران

واگذاری ۱۲۳ پروژه اقتصاد مقاومتی استان البرز به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۸۰۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز گفت:استان البرز یکی از استان‌های فعال در واگذاری پروژه های اقتصاد مقاومتی بوده است و در دو سال اخیر۱۲۳ پروژه را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

به گزارش ایلنا از کرج، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد از تحقق مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان گزارش  و اظهار داشت: استان البرز یکی از استان‌های فعال در واگذاری پروژ‌های اقتصاد مقاومتی بوده است و در دو سال اخیر از سهم ۱۶۳ پروژه این بخش، ۱۲۳ پروژه را در استان البرز به بخش خصوصی واگذار کرده است.

زهرا عربشاهی افزود: استان البرز در رتبه ۱۴ کشور سنجش شاخص های توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد.

وی ادامه داد:سهم این استان در شاخص‌ها اقتصاد آی.سی. تی نیز هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است.

عربشاهی با بیان اینکه البرز همچنین در زمینه کسب و کارهای فناوری اطلاعات نیز ۳۱ پروژه با ۵۵ درصد پیش برده است  گفت:این امر زمینه ساز ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی خواهد بود.

در ادامه جلسه طرح تفریحی – گردشگری در مجاورت فرودگاه پیام با ۴ میلیارد یورو سرمایه گذاری با حضور ارتباطات و استاندار البرز ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز