خبرگزاری کار ایران

دببرکمیته فناوری هفته پژوهش استان البرز:

راه اندازی بخش مشاوره، در راستای انعقاد قرارداد بین سرمایه گزاران و پژوهشگران البرز

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۰۲۶

دولت، برای توسعه بخش فناوری اعتبارات ویژه‌ای در نظر گرفته است و حمایت مطلوبی از فناوران به عمل می‌آورد.

دببرکمیته فناوری هفته پژوهش استان البرز گفت: دولت، برای توسعه بخش فناوری اعتبارات ویژه‌ای در نظر گرفته است و حمایت مطلوبی از فناوران به عمل می‌آورد.

به گزارش ایلنا در کرج، عطاالله ربانی در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش، در محل دانشگاه خوارزمی برگزارشد، اظهارداشت: با توجه به همکاری و تعامل همه جانبه دستگاه‌های اجرایی، بخش صنعت و دانشگاه در البرز برگزاری‌همایش هفته پژوهش در استان فرهنگ جدیدی را برای استان رقم می‌زند.

وی با اشاره به اینکه درصدد هستیم با عرضه محصولات ارائه شده در این همایش بازار مناسبی برای تولید کنندگان بخش فناوری و پژوهش به وجود می‌آید، افزود: امید است این همایش سبب شود تولیدات علمی به بازار دست‌یابی پیدا کند.

ربانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه در حوزه فناوری نسبت به سایر کشورهای جهان عقب هستیم و برای رفع این مشکل باید با سرعت بیشتری مسیر رشد و پیشرفت را طی کنیم، خاطرنشان کرد: دولت برای تحقق این پیام اعتبارات ویژه‌ای برای توسعه بخش فناوری در نظر گرفته است و حمایت مطلوبی از فناوران به عمل می‌آورد.

دبیر کمیته فناوری هفته پژوهش البرز، با اشاره به اینکه حمایت از فناوران سبب می‌شود علم و فناوری تولید شده در کشور به ثروت و سرمایه تبدیل شود، خاطرنشان کرد: تکیه بر منابع زیرزمینی، ضربه های جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند.

ربانی با بیان اینکه ستاد هفته پژوهش البرز اقدامات مناسبی در راستای حمایت از فناوری و تولیدات فناورانه انجام داده است، تصریح کرد: برای استفاده بهتر و بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی در استان، با راه اندازی بخش مشاوره امیدوارهستیم در طول مدت برگزاری این همایش قراردادهای خوبی بین سرمایه‌گزاران بخش خصوصی همچنین تولیدکنندگان بخش پژوهش و فناوری برپا توسعه و پیشرفت استان انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز