خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان کرج عنوان کرد:

ساخت و سازهای غیرمجاز، معضلی بزرگ برای کلانشهرکرج

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۸۷

تیم مذاکره کننده کشورمان در برابر زورگویی های استکبار جهانی ایستاده است.

معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه کرج با بیان اینکه اگر مذاکرات ایران با گروه ۱ + ۵ به نتیجه نرسد، آمریکا ضررخواهد کرد، گفت: امروز تیم مذاکره کننده کشورمان در برابر زورگویی های استکبار جهانی ایستاده است.

به گزارش ایلنا در کرج، محمدتقی ایرانی، در نشست شورای اداری کرج با بیان این مطلب که، در تمام امور کشور به ویژه موضوع هسته ای، فصل الخطاب مقام معظم رهبری است، افزود: تمام تلاش استکبار جهانی جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است.

ایرانی در ادامه خاطرنشان کرد: تمام تلاش غربی ها و دشمنان برآن است تا هجمه ای سنگین به ایران اسلامی وارد کنند و اراده ملت را دچار خلل کنند.

فرماندارویژه کرج گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با پشتوانه رهبری معظم انقلاب ملت قهرمان ایران، تسلیم زیاده خواهی های غرب نمی شود.

وی در ادامه، ساخت و سازهای غیرمجاز را معضلی بزرگ برای کلانشهرکرج دانست و گفت: این بناها سلامت مردم آن را در معرض تهدید قرارداده است.

ایرانی در ادامه با بیان این مطلب که بسیاری از این ساخت وسازهای غیرمجاز در سکونتگاههای غیررسمی حاشیه این کلانشهر صورت پذیرفته است خاطر نشان کرد: این معضل نیز به روستاهای شهرستان کرج و استان البرز سرایت کرده است.

معضل اعتیاد و کمپ های غیرمجاز از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار کرج در بخش آسیب های اجتماعی کلانشهرکرج به آنها پرداخت و ازمدیران خواست تا راهکارهای اساسی دراین زمینه ارایه دهند.

فرماندار ویژه کرج در پایان از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا همکاری بیشتری با رسانه ها درانعکاس اخبارداشته باشند و رسانه ها نیز با رعایت فضای اخلاقی و معنوی، تحلیل اصلاح گرایانه ارایه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز