خبرگزاری کار ایران

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان البرز خبرداد:

پرونده یک‌هزارو ۸۴۲ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۱۲۷

این تخلفات از مجموع ۱۲هزار و ۹۷۸ واحد بازرسی شده در سطح استان البرز شناسایی شده‌اند.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: در قالب اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی ویژه ماه مبارک رمضان، پرونده یک‌هزار و ۸۴۲ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

به گزارش ایلنا در کرج، آقایی، مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز توضیح داد: این تخلفات از مجموع ۱۲هزار و ۹۷۸ واحد بازرسی شده در سطح استان البرز شناسایی شده‌اند.

آقایی افزود: ارزش ریالی این تخلفات پنج میلیارد و ۱۴۶میلیون و ۵۹۸ هزارو ۹۷۹ریال برآورد شده است.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: در اجرای این طرح که از اول تیرماه آغاز و تا ششم مرداد ماه جاری ادامه داشت نظارت‌ها بیشتر بر مواد لبنی، پروتیینی، میوه، انواع سبزیجات، روغن، برنج، خرما و زولبیا و بامیه بود.

این مسوول خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ۵۹۶ پیام شکایت مردمی در ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز واصل شد که از این تعداد ۲۰۰مورد متخلف شناسایی شده‌اند.

وی یادآورشد: در این طرح بیش از ۱۲۰ بازرس ویژه سازمان به همراه بازرسان اتاق اصناف استان البرز بر نحوه فروش کالا و اجناس در واحدهای صنفی نظارت کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز