خبرگزاری کار ایران

معاون آمار و اطلاعات و GIS استانداری البرز:

نخستین طرح سرشماری کشاورزی الکترونیکی پنجم مهر ماه، در استان البرز آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۸۷۴

برای اولین بار سرشماری عمومی کشاورزی سال ۹۳ به صورت الکترونیکی و با استفاده از تبلت از پنجم مهر ماه اجرا می‌شود.

معاون آمار و اطلاعات و GIS استانداری البرز گفت: برای اولین بار سرشماری عمومی کشاورزی سال ۹۳ به صورت الکترونیکی و با استفادهاز تبلت از پنجم مهر ماه اجرا می شود.

به گزارش ایلنا در کرج، علی تیرداد با بیان این مطلب اظهار داشت: سرشماری کشاورزی عمومی سال ۹۳ همزمان با سراسر کشور در استان البرز از پنجم مهرماه آغاز و تا ۱۸ آبان ماه به مدت ۴۰ روز اجرا خواهد شد.

وی افزود: سرشماری کشاورزی یکی از بزرگترین طرحهای آماری ملی است که در سراسر کشور و به صورت همزمان به مرحله اجرا گذاشته می شود و مجموعه وسیعی از اطلاعات مورد نیاز را برای برنامه ریزی های کشاورزی طی سال های بعد فراهم می آورد.

وی ادامه داد: برای نخستین بار در تاریخ سرشماری ها از ابزار الکترونیکی و تبلت برای اجرای این سر شماری استفاده خواهد شد که منجر به کاهش هزینه ها و افزایش سرعت و دقت در جمع آوری و پردازش داده ها خواهدشد.

معاون آمار و اطلاعات و GIS استانداری گفت: همچنین فرمان اجرای سرشماری کشاورزی سال ۹۳ در تاریخ ۹۳/۴ / ۳۱ توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شده است و بر مبنای این فرمان کلیه وزارتخانه هاموسسات دولتی وابسته به دولت و شرکت های دولتی مکلف هستند تا نسبت به در اختیار قراردادن کلیه امکانات لازم و تجهیزات مورد نیاز در طول سرشماری اقدام کنند.

به گفته وی؛ جلسه هماهنگی ستاد سرشماری عمومی کشاورزی وزارت کشور با حضور معاون هماهنگی اموراقتصادی وزیر کشور، معاون برنامه ریزی وزارت جهاد کشاورزی، رئیس مرکز آمار ایران، معاونین برنامه ریزی مدیرکل آمار و اطلاعات و روسای سازمان جهاد کشاورزی استان های کشور در محل سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز