خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ارشاد البرز؛

" خبرگزاری ایلنا " نیازمند کمک و حمایت های دولتی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۲۴۵

متاسفانه در دولت قبل کم ترین حمایت‌ها از رسانه‌های مستقل و مردمی مانند خبرگزاری ایلنا شد که امیدواریم در دولت جدید بودجه ای برای حمایت از رسانه های مستقل در اختیار ارشاد قرار بگیرد.

متاسفانه در دولت قبل کم ترین حمایت ها از رسانه های مستقل و مردمی مانند خبرگزاری ایلنا شد که امیدواریم در دولت جدید بودجه ای برای حمایت از رسانه های مستقل در اختیار ارشاد قرار بگیرد.

مدیر کل ارشاد استان البرز با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرج گفت: خبرگزاری مردمی و مستقل ایلنا همچنان دچار مظلومیت و بی مهری است که امیدواریم با اختصاص بودجه ای مناسب به رسانه های مستقلی مانند ایلنا، این رسانه ها بتوانند پا به پای دیگر رسانه ها که از حمایت های ویژه ای برخوردار هستند فعالیت کرده و سهم به سزایی در تنویر صادقانه افکار عمومی داشته باشند.

حسینی کاشانی در ادامه با گریزی به وضعیت مطبوعات، در استان البرز بیان داشت: با وجود گذشت بیش از ۳ سال از تاسیس استان البرز مطبوعات این استان همچنان، از وضعیت و موقعیت مناسبی برخوردار نیستند.

کاشانی در ادامه و در پاسخ به این سوال که تصور نمی کنید عدم حمایت های کافی و در خور مالی ارشاد استان، در طول سنوات گذشته از مطبوعات، موجبات بروز نا بسامانی ها، نا هماهنگی ها در حوزه رسانه، جزیره ای شدن مطبوعات در استان البرز و در نهایت خلل در راه توسعه همه جانبه استان شده باشد اظهار داشت: یکی از عمده دلایل می تواند مسائل مالی باشد که امیدواریم با سیاست گزاری هایی که خاصه در دولت جدید، بر پایه حمایت از مطبوعات و رسانه های استانی و محلی صورت خواهد پذیرفت این مسئله را در استان البرز مرتفع کنیم.

وی در پایان با اذعان به این مطلب که در دولت جدید هم " ایلنا " همچنان دچار بی مهری ست بر لزوم حمایت همه جانبه دولت از رسانه های مستقلی مانند ایلنا تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز