خبرگزاری کار ایران

امام جمعه نظرآباد:

خرمشهر مظهر مقاومت ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۹۷۲

در این خطه از ایران اسلامی، زن و مرد و کوچک و بزرگ درمقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و الگوی واقعی مقاومت را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه شهرستان نظرآباد از خرمشهر به عنوان مظهر مقاومت، ایستادگی و پایمردی ایران اسلامی یاد کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام علی اکبر وثوقی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت سوم خرداد روز فتح خرمشهر افزود: در این خطه از ایران اسلامی، زن و مرد و کوچک و بزرگ درمقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و الگوی واقعی مقاومت را به نمایش گذاشتند.

وی اظهار کرد: نتیجه ایستادگی، ایثار و جانفشانی فرزندان ایران اسلامی به حماسه بزرگ خرمشهر انجامید که جهانیان را شگفت زده کرد.

وثوقی گفت: اگر جانفشانی‌ها شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام نبود، دشمنان اسلام به اهداف شوم خود دست می‌یافتند اما غیرت و شجاعت مثال زدنی مردم با توکل به خدا و تبعیت از رهبری و ولایت، ارتش دشمن را زمین گیر کرد.

وی از مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان قدرت طلب و سلطه جو به عنوان یک الگوی جهانی یاد کرد و اظهار داشت: امروز روز دفاع از فرهنگ دینی و انقلابی، دانش صلح آمیز هسته‌ای و تلاش برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی، جبهه دیگری بر روی ملت قهرمان ایران گشوده که این ملت با سربلندی و افتخار مسیر الهی خود را طی می‌کند.

امام جمعه نظرآباد افزود: جوانان ایرانی به دانش هسته‌ای که در انحصار برخی از کشور‌ها بود دست یافتند وبه همین دلیل دشمنان نمی‌توانند نبوغ علمی ملت ایران را ببینند.

وی تاکید کرد: ملت ایران بدون تکیه بر قدرت طلبان راه توسعه و پیشرفت را طی کرده و ارج نهادن به این توانمندی ضروری است.

وثوقی گفت: باید با وحدت، برنامه ریزی و ولایت مداری در سال ۹۳ درس بزرگ دیگری به دشمنان بدهیم.

در این آیین یاد خاطره پدر شهید حسین شعبانی که هفته گذشته به دیدار فرزند شهیدش شتافت، گرامی داشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز