خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز:

خروجی جلسات شورای گفتگو باید به دقت ارزیابی شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۲۹۶

آسیب شناسی، ارزیابی و تحلیل کارشناسانه مصوبات و خروجی جلسات شورای گفتگو در سال ۹۲ پیش نیاز برنامه ریزی مدون برای سال ۹۳ است.

ایلنا: معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز برنامه ریزی برای سال ۹۳ را نیازمند ارزیابی خروجی جلسات شورای گفتگو در سال ۹۲ دانست.

به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری با بیان این مطلب در «چهاردهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز» اظهار داشت: آسیب‌شناسی، ارزیابی و تحلیل کار‌شناسانه مصوبات و خروجی جلسات شورای گفتگو در سال ۹۲ پیش نیاز برنامه ریزی مدون برای سال ۹۳ است که باعثمی‌شود چشم انداز دقیق تری از حوزه بازرگانی و صنعت در سال آتی داشته باشم.

وی بیان کرد: ارائه گزارشی از میزان اجرای مصوبات و نتایج پیگیری مکاتبات، ضرورت پیگیری و اقدام در خصوص غیبت اعضای اصلی، ارائه گزارشی از کنسرسیوم صادراتی، ارائه گزارشی از وضعیت انتقال کارتهای بازرگانی از تهران به البرز، ارائه اطلاعات آماری دقیق از صنایع استان و قطعیت نظر در خصوص احداثنمایشگاه بین المللی استان البرز از مهم‌ترین مواردی است که باید تا پایان سال ۹۲ تهیه و تنظیم گردد چرا که شاخص‌های تصمیم گیری باید روشن باشد.

مظفری در پایان افزود: وجود منابع آماری از اطلاعات صنایع مستقر در استان لازمه یک برنامه ریزی موفق است و مرور سرفصل‌های انجام شده در کل سال ۹۲ در شناخت نقاط قوت و ضعف و برنامه ریزی سال آینده نقش کلیدی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز