خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

کرج پیشتاز اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۶۶۶

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به ساز و کارهای مناسب برای اجرای این سند اشاره و گفت: کرج اولین شهری است که نقشه مهندسی فرهنگی کشور را به اجرا درآورده است.

به گزارش ایلنا از البرز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی اظهارداشت: فرهنگ اسلامی در هر جامعه و کشوری با حفظ ماهیت و اصالت الهی و جهان شمول خویش، شکل و صورتی متناسب با مقتضیات جغرافیایی، تاریخی، زبانی و... به خود می گیرد. 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج تحقق آرمان ها و اهداف جامعه اسلامی مستلزم تامین کارکردهای فرهنگی آن عنوان و  اذعان کرد: فرهنگ اسلامی ـ ایرانی همان فرهنگ متعالی اسلامی است که در روح و کالبد فرهنگ ایران زمین دمیده شده و متناسب با تاریخ، جغرافیا، مذهب، زبان و... در طی ۱۴ قرن گذشته توسعه و تکامل یافته است.

سعیدی بیان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی برای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق اهداف و کارکردهای نهادی خود، تهیه و تدوین نقشه مهندسی فرهنگی کشور را در اولویت نخست خود قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: براساس وظایفی که برای هر یک از دستگاه‌ها در قالب این نقشه تعیین شده مباحث فرهنگی را پیگیری خواهیم کرد و انتظار می‌رود طرح‌های نقشه مهندسی با محوریت شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرج اجرایی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز