خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرج تاکید کرد:

با نانوایی‌های متخلف شهرستان کرج قاطعانه برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۳۶

۱۰درصد نانوایی‌های کرج برای تامین انرژی مورد نیاز دوگانه‌سوز خواهند شد.

ایلنا: فرماندار کرج تاکید کرد: باید با نانوایی‌هایی که نان با کیفیت تولید نکرده و دارای تخلفات قانونی هستند، برخورد قاطع صورت گیرد.

به گزارش ایلنا در کرج، محمد تقی ایرانی با بیان این مطلب در جلسه تنظیم بازار این شهرستان ضمن تاکید بر ضرورت افزایش نظارت بر نحوه تولید و عرضه نان در این شهرستان به ویژه در روزهای پایانی سال گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید و به طبع آن در استان البرز و شهرستان کرج تولید وعرضه نان با کیفیت و مطلوب است و برای این منظور باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود به ویژه توانمندی کشاورزان و نانوایان استفاده کرد.

ایرانی افزود: در گام نخست باید مشکلات نانوایی‌ها به طور دقیق و جامع شناسایی و با رفع آنها و برآورده شدن نیازها، به سمتی برویم که مانعی در راه تولید آرد و نان با کیفیت وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که باید در دستور کار دستگاه‌های مسئول در این حوزه قرار گیرد، موضوع آموزش نانوایان است که این آموزش‌ها باید در حوزه‌های مختلف به ویژه بهداشتی و همچنین نحوه تولید نان باکیفیت، استاندارد و سالم باشد.

معاون استاندار البرز در ادامه بیان داشت: گام ضروری بعدی انجام نظارت‌های مستمر و جدی بر عملکرد واحدهای تولید آرد و همچنین نانوایی‌ها است و باید با واحدهای متخلف برخورد قاطع قانونی صورت گیرد، چرا که تولید و عرضه نان سالم و با کیفیت یکی از اولویت‌های اصلی است.

همچنین در ادامه این جلسه مقرر شد که اتحادیه نانوایان اقدامات لازم برای دوگانه‌سوز شدن ۱۰ درصد نانوایی‌های کرج ظرف مدت ۶ ماه را انجام و مقرر شد که سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه از جمله سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز، شرکت غله و اتحادیه نانوایان، تاپایان بهمن‌ ماه نماینده تام‌الاختیار خود را برای تشکیل کارگروه تخصصی آرد و نان به فرمانداری کرج معرفی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز