خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و امور بین الملل استانداری البرز:

شورای اشتغال استان، بستری برای توسعه ظرفیت اشتغال در بخش خصوصی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۸۱

نباید ما همه مشکلات را به موانع و محدودیت های تسهیلات و تخصیص منابع بانکی خلاصه کنیم، باید راهکارهای دیگری را بررسی و از ظرفیت بخش خصوصی با اولویت بندی استفاده کنیم.

ایلنا: مدیرکل امور اقتصادی و امور بین الملل استانداری البرز با تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای برون رفت از معضل بیکاری افزود: برای تحقق این مهم مسئولان باید در جلسات شورای اشتغال راهکار ارائه دهند.

به گزارش ایلنا در کرج، حسین بغدادی با بیان این مطلب در جلسه کارگروه اشتغال استان، با تاکید بر اینکه باید در بخش اشتغالزایی برنامه ریزی منسجم و پایدار داشت، از دستگاه‌های استانی خواست پیشنهادات خود را همراه با راهکارهای اجرایی به شورای اشتغال مطرح کنند.

وی اظهار داشت: صرف اینکه در کارگروه تخصصی اشتغال، گزارشی از عملکرد دستگاه‌ها ارائه شود مطلوب ما نیست بلکه هدف این کارگروه باید ارائه پیشنهاد و راهکارهای اجرایی باشد.

بغدادی گفت: نباید ما همه مشکلات را به موانع و محدودیت‌های تسهیلات و تخصیص منابع بانکی خلاصه کنیم، باید راهکارهای دیگری را بررسی و از ظرفیت بخش خصوصی با اولویت بندی استفاده کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: ظرفیتهای فراوانی در سه حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت داریم و باید به جد به این سه حوزه ورود کنیم. وجود ۱۷ منطقه نمونه گردشگری، زمین‌ها و باغات مستعد کشاورزی و استفاده از سرمایه ثابت صنایع از مواردی است که باید با ارائه پیشنهادات و بررسی راهکارهای جدید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

به گفته وی سال گذشته عدد تعهد اشتغال استان با وجود مسکن مهر محقق شد ولی فرصتهای شغلی به وجود آمده از این طریق پایدار نبود و بلافاصله در طول سال اخیر اثر خود را نشان داد و به طوری که ۱۲۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده به عدد ۳۸ هزار فرصت شغلی رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز