خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری البرز تاکید کرد:

مدیران از ارائه آمارهای متناقض و غیر موثق پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۲۹

مدیران باید از ارائه آمار و ارقام مختلف که منجر به انتشار اخبار متناقض می‌شود، جلوگیری کنند.

ایلنا: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری البرز گفت: مدیران باید از ارائه آمار و ارقام مختلف که منجر به انتشار اخبار متناقض می‌شود، جلوگیری کنند.

به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری با بیان این مطلب در نشست تخصصی «نظارت بر طرح‌های در حال اجرای استان» که با حضور معاون طرح‌های آماری مرکز آمار ایران برگزار شد، افزود: ارائه آمار و ارقام مختلف توسط مدیران منجر به انتشار اخبار متناقض می‌شود که باید بیش از پیش مورد توجه و دقت نظر مسئولان دستگاه‌های مختلف استان قرار گیرد.

وی افزود: در این راستا اداره کل آمار و اطلاعات استانداری که فلسفه وجود آن تحقیق و پژوهش در رابطه با احصاء آمار و اطلاعات دقیق و موثق است می‌تواند اخبار، اطلاعات و همچنین آمار مورد نیاز دستگاه‌های مختلف را در اختیار قرار داده تا از چندگانگی در ارائه آمار و اطلاعات جلوگیری به عمل آید.

وی ضمن تاکید بر اجرای مناسب و به موقع طرح‌های آماری ملی خاطر نشان کرد: اداره کل آمار و اطلاعات علاوه بر اجرای وظایف ملی باید نیازهای آماری استانی را نیز بر آورده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز