خبرگزاری کار ایران

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز:

ضرورت اطلاع کارفرمایان بخش خصوصی از قوانین و آئین‌نامه‌های سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۶۳۰

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز و ناظر راهبردی بر عملکرد نمایندگان این تشکل بخش خصوصی در هیات‌های بدوی و تجدیدنظر سازمان تامین اجتماعی گفت: برای احقاق حقوق کارفرمایان یخش خصوصی بر آگاهی‌بخشی آن‌ها از قوانین، بخش‌نامه و آئین‌نامه‌های حوزه تامین اجتماعی متمرکز می‌شویم.

به گزارش ایلنا از البرز، نبی‌الله نوری‌نسب در جلسه‌ هم‌اندیشی نمایندگان اتاق بازرگانی البرز در هیات‌های بدوی و تجدیدنظر سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: مسئولیت سنگینی در این حوزه به دلیل پیگیری مطالبات تولیدکنندگان و صنعتگران بر عهده نمایندگان اتاق بازرگانی البرز است.

وی تاکید کرد: فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان دغدغه‌های بسیاری در امور بیمه‌ای و مالیاتی دارند و به همین دلیل برای ارائه خدمات مطلوب به کارفرمایان در این موارد، بخش‌های مشاوره‌ای در اتاق بازرگانی البرز تعریف شده است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز و ناظر راهبردی بر عملکرد نمایندگان این تشکل بخش خصوصی در هیات‌های بدوی و تجدیدنظر سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اهمیت اطلاع دقیق کارفرمایان از قوانین، بخش‌نامه و آئین‌نامه‌های حوزه تامین اجتماعی گفت: نیاز است که نمایندگان اتاق بازرگانی البرز در این حوزه اطلاعات کافی را در اختیار مدیران بخش خصوصی قرار دهند؛ زیرا عدم آگاهی از قوانین موجود در این رابطه موجب تضییع حقوق حقه تولیدکننده یا صنعتگر است.

وی ادامه داد: مدیران بنگاه‌های اقتصادی استان به تبع با مشکلات مختلفی در حوزه امور بیمه‌ای و مالیاتی مواجه هستند، اما از خدمات مشاوره‌ای اتاق بازرگانی البرز برای صیانت از حقوق حقه آن‌ها در امور بیمه‌ای، بانکی و یا مالیاتی اطلاع چندانی ندارند، قصد ما این است که گزارش عملکردی از فعالیت‌های مذکور به صورت ماهانه در اختیار کارفرمایان بخش خصوصی قرار داده شود. 

نوری‌نسب افزود: مطالبات و درخواست‌های تولیدکنندگان و صنعتگران در امور بیمه‌ای از طریق گزارشات راهبردی نمایندگان اتاق در حوزه تامین اجتماعی در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و در حضور استاندار طرح خواهد شد تا در چارچوب ضوابط و قوانین برای دفاع و صیانت از حقوق حقه کارفرمایان اقدامات لازم صورت گیرد. 

وی بیان کرد: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان یک ظرفیت ویژه است که از طریق آن می‌توان برای رسیدگی به قوانین دست و پاگیری که سال‌های متمادی مخل کسب‌و‌کار و فعالیت‌های تولیدی و صنعتی بوده است، اقدامات لازم را پیش برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز