خبرگزاری کار ایران

به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت انجام شد؛

تفاهم نامه همکاری ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای و ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۹۳۹

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تفاهم نامه همکاری آموزشی امضا شد.

به گزارش ایلنا از البرز، به منظور ایجاد بستر مناسب و گسترش همکاری و ایجاد فرصت‌های شغلی برای دانش آموختگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و صنعتی و همچنین عملیاتی کردن محوریت مهارت بنیان بر اساس شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» تفاهم نامه همکاری آموزشی به امضای بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز و مهدی یوسف زاده مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان رسید.

این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و همچنین مصوبه شورای عالی اشتغال مبنی بر ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای هنرجویان، دانشجویان، دانش پذیران و دانش آموختگان دانشگاهی با رویکرد رفع نیاز بازار کار کشور به نیروی متخصص منعقد شد.

بنابراین گزارش؛ استفاده از ظرفیت‌های مشترک دو مجموعه در راستای هم افزایی و ارتقای مهارت‌های دیجیتال، حمایت از نخبگان و فعالیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها به منظور ایجاد بستر اشتغال مولد، جامع و پویا برای جوانان، رفع کمبود نیروی متخصص بازار هدف، همکاری برای توسعه آموزش‌های مهارتی با هدف توسعه کسب و کارهای برگزاری بوت کمپ‌ها، همکاری در استقرار و‌ توسعه فرآیندهای شتابدهی برای توسعه کسب و کارهای نوپا و استفاده از حمایت‌های پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در خصوص برگزاری دوره‌های مهارتی مرتبط با تکنولوژی‌های hitech و همچنین حمایت‌های آموزشی جهت توسعه اقتصاد دیجیتال در استان البرز از شرایط و محورهای تفاهم نامه مذکور است.

دوطرف در این تفاهم نامه متعهد شدند در ایجاد فضای مناسب تبلیغاتی به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز