خبرگزاری کار ایران

در یک سال گذشته؛

بیش از 39 هزار البرزی، آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۸۶۰

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان البرز از توانمندسازی بیش از 39 هزار البرزی در سال گذشته از طریق آموزش های فنی و حرفه ای خبر داد.

 به گزارش ایلنا از البرز، بهزاد غفاری در اولین نشست شورای اداری که با محوریت برنامه ریزی جهت اجرای برنامه ها و سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در محل اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: با همت و تلاش خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای استان؛ در سال گذشته 39 هزار و 675 نفر البرزی، آموزشهای فنی و حرفه ای را در سطح استان فرا گرفتند. 

غفاری افزود:  این آموزش‌ها در راستای توانمندسازی اقشار مختلف استان، تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص و رفع مشکل بیکاری صورت گرفته که از این مقدار، 18 هزار و 201 نفر دوره معادل 3میلیون و 72هزار و 386نفر ساعت در بخش دولتی اجرا شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز تصریح کرد: آموزش‌های بخش دولتی در مراکز ثابت، سیار شهری، سکونتگاه‌های غیر رسمی، روستا، پادگان، زندان، عشایری، صنایع (ضمن کار، اصناف، جوار و بین کارگاهی)، مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی، دانشگاه‌ها، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی، مهارت آموزی در محیط کار و قرارگاه های اجتماعی استان برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: علاوه بر آموزش در کارگاه‌های آموزشی بخش دولتی، بیش از حدود 466 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای زیر نظر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در استان فعالیت دارند که بر اساس استانداردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به ارائه آموزش‌های مهارتی می پردازند. 

غفاری در تشریح عملکرد آموزشی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان افزود: در خوشه‌های صنعت، خدمات، فرهنگ و هنر و کشاورزی، جمعاً 21 هزار و 474 نفر معادل 4 میلیون و 710 هزار و 747 نفر ساعت از آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در این آموزشگاه‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد که با هم افزایی و تلاش مضاعف در سال پیش رو؛ شاهد تحول در ارائه آموزشهای مهارتی، اجرای دقیق اهداف و برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و همچنین تحقق شعار سال مقام معظم رهبری خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز