خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای برنامه ریزی استان:

سهم اعتبارات تملک دارایی‌ و سرمایه‌ای شهرستان‌های استان البرز در سال ۹۲ تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۴۲

یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی و سرمایه‌ای در میان شهرستان‌های استان البرز توزیع می‌شود. / اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان با یک شیوه منطقی و با لحاظ اولویت‌ها و حقایق بودجه توزیع شده است.

ایلنا: معاون برنامه ریزی استانداری البرز از بررسی و تصویب نهایی اعتبارات فصول باقیمانده از اعتبارات تملک دارایی‌ و سرمایه‌ای استان در سال ۹۲ خبر داد و گفت: یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی و سرمایه‌ای در میان شهرستان‌های استان البرز توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری با بیان این مطلب در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی استان البرز اظهار داشت: نشست امروز شورای برنامه ریزی، جلسه تکمیلی برای بررسی اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان در سال ۹۲ است.

معاون برنامه ریزی استانداری البرز با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان با یک شیوه منطقی و با لحاظ اولویت‌ها و حقایق بودجه توزیع شده است، گفت: تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا اولویت مهمی است که در توزیع منابع این بخش مد نظر قرار گرفته است.

وی به تفکیک اعتبار اختصاص یافته به شهرستانهای استان پرداخت و گفت: اختصاص این میزان اعتبار برای شهرستان کرج ۴۳۰ میلیارد ریال، شهرستان فردیس ۱۱۰ میلیارد ریال، شهرستان ساوجبلاغ ۲۵۰ میلیارد ریال، شهرستان نظرآباد ۱۹۵ میلیارد ریال، شهرستان طالقان ۱۲۸ میلیارد ریال و شهرستان اشتهارد ۱۰۰ میلیارد ریال است.

معاون برنامه ریزی استانداری البرز در پایان ضمن تقدیر از همفکری و مشارکت فعال اعضای این جلسه، بر لزوم برنامه ریزی علمی و دقیق منطبق با موضوعات اساسی این شورا تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز