خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار البرز انجام شد؛

افتتاح و بهره برداری از مدرسه روستایی در کرج با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۲۷۸

استاندار البرز در مراسم افتتاح مدرسه ای در روستای سیاهکلاهان کرج گفت: طی یکسال اخیر ۳۴ مدرسه آماده و تحویل آموزش و پرورش شد و ۶۵ مدرسه دیگر با پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۹۰ درصد در دست ساخت داریم.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی امروز یکشنبه ۱۶ بهمن ماه در حاشیه افتتاح مدرسه ۱۵ کلاسه شهید کهن ترابی در روستای سیاهکلاهان که با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد تومان به بهره برداری رسید با اشاره به هدفگذاری در استان البرز برای ساخت ۲۰۰ مدرسه جدید، اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز بستر مناسب تربیت و رشد دانش آموزان را در کلاس درس معلمان بوجود می آورند.

وی افزود: در سفر رییس جمهوری به استان البرز، پیشنهاد دادیم که ظرف مدت یک سال طی تعامل دولت و خیرین، ساخت ۱۰۰ مدرسه را به پایان برسانیم، ولی این ظرفیت را داریم که این تعداد را به ۲۰۰ و یا ۳۰۰ مدرسه در بازه زمانی ۳ یا ۴ ساله برسانیم چراکه استان البرز برای رسیدن به متوسط کشور به ۵۵۰۰ کلاس درس نیاز دارد.  

وی افزود: در قالب ماموریت‌های قرارگاه اجتماعی در محله‌های ۶۶ گانه استان نسبت به احصا نیاز‌های آموزشی این محله‌ها اقدام شده و جانمایی برای احداث مدارس و مراکز آموزشی را آغاز کرده ایم.  

 وی افزود: تحرک بسیار خوبی در حوزه آموزشی شکل گرفته و خیرین بسیاری برای مشارکت در ساخت مدرسه اعلام آمادگی کرده اند، اکنون ۳۴ مدرسه آماده و در این یکسال تحویل آموزش و پرورش شده اگرچه ۶۵ مدرسه در دست ساخت داریم که از پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۹۰ درصد برخوردار هستند، ولی تمام تلاش را برای ارتقای سرانه‌های آموزشی بکار بسته ایم.  

 عبداللهی گفت: امید است با عزم و اراده و هم افزایی که شکل گرفته بتوانیم بستر‌های آموزش و پرورش استان را به جایگاه کشوری برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز