خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

مانورهای مستمر برای آمادگی مقابله با تهدیدها شکل گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۵۵۵

استاندار البرز با تاکید به برگزاری مانورهای پدافند غیرعامل در استان، گفت: پیش‌بینی و پیشگیری در مقابل تهدیدها همواره مورد توجه مدیران باشد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با بیان اینکه این روزها بیش از پیش به اهمیت پدافند غیرعامل پی  بردیم، اظهار کرد: پیش‌بینی و پیشگیری و مقاومت در مقابل حوادث و رخدادها باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: ضرورت دارد نقاط ضعف و قوت پدافند غیرعامل استان احصا شود و نسبت به حل موضوعات و تقویت زیرساخت‌های این حوزه اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: ادارات کل بحران و پدافند غیرعامل استان باید با یکدیگر هم‌افزایی و همپوشانی ویژه ای بخصوص در بحران ها و حوادث داشته باشند.

وی افزود: باید سناریوهای محتمل در حوادث مختلف تهیه و تدوین شود و مانورهای مستمر برای آمادگی مقابله با تهدیدها شکل گیرد.

استاندار البرز گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران و کارشناسان برای آشنایی با مباحث پدافند غیرعامل بویژه حوزه های زیستی، سایبری و... ضرورت دارد.

وی بر لزوم پیش بینی برق اضطراری برای ادارات و بیمارستان ها تاکید کرد و افزود: نصب پنل های خورشیدی برای چراغ های راهنمایی و رانندگی و همچنین ساختمان های ادارات و دستگاه های استان در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

عبداللهی همچنین نظارت بر راه های استان و اتخاذ تدبیر برای ایجاد مسیرهای جایگزین را امری مهم دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز