خبرگزاری کار ایران

با هدف حمایت از طرح های فناورانه؛

رویداد سرمایه گذاری البرز ونچر برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۴۳۳

پارک علم و فناوری البرز با همکاری صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با هدف تامین مالی از طرح های استارتاپی، نوآورانه و دانش بنیان سلسله رویدادهای سرمایه‌گذاری با نام البرز ونچر را برگزار می کند.

به گزارش ایلنا، پارک علم و فناوری البرز با همکاری صندوق پژوهش و فناوری استان طی فراخوانی اعلام کرد در نظر دارد به منظور ایجاد بستری مناسب برای تامین مالی طرح‌های فناورانه اقدام به برگزاری سلسله رویدادهای سرمایه‌گذاری با نام "البرز ونچر" کند. 
متن این فراخوان بدین شرح است:
"اولین رویداد البرز ونچر با همکاری و حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با تمرکز بر کسب و کارهای دیجیتال، فناوری آموزشی، صنایع دیداری و شنیداری، گردشگری و صنایع دستی، هنرهای تجسمی و نمایشی، چاپ و نشر، طراحی، مد و پوشاک، اسباب بازی و سرگرمی و پلتفرم‌های نشر و توزیع و با دعوت از سرمایه‌گذاران علاقه مند در تاریخ چهارشنبه 13 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
 از کسب ‌و‌ کارها، شتابدهنده ها و تیم‌های فناور متقاضی سرمایه جهت استفاده از این فرصت ویژه و تعامل با سرمایه‌گذاران دعوت می‌شود اطلاعات طرح خود را در قالب موجود به آدرس https://evnd.co/216Ne تکمیل کرده و فایل مذکور را حداکثر تا تاریخ 4 بهمن ماه 1400 در همین آدرس بارگذاری کنند.
طرح های ارسالی پس از ارزیابی و غربال اولیه توسط کارشناسان، برای حضور در رویداد دعوت خواهند شد. لازم به ذکر است که مهلت ارسال طرح‌ها قابل تمدید نخواهد بود.
نحوه حمایت از طرح‌ها به شرح ذیل است: 
• طرح‌های طلایی: تامین حداقل 20 درصد از سرمایه مورد نیاز توسط صندوق البرز 
• طرح‌های نقره‌ای: تضمین اصل مبلغ سرمایه‌گذاری توسط صندوق البرز 
• طرح‌های برنزی: تایید توسط تیم کارشناسی صندوق البرز و ارائه مشاوره‌های مالی رایگان 
پارک علم و فناوری البرز نیز برای طرح‌هایی که در ارزیابی‌ها امتیاز لازم را کسب نمی‌کنند برنامه ویژه توانمندسازی را در نظر گرفته است که به فراخور نیاز هر طرح به صورت رایگان اعطا خواهد شد."

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز