خبرگزاری کار ایران

خانه‌دارشدن ۳۰ مددجوی البرزی با کمک گروه صنعتی گلرنگ

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۵۱۰

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: ۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد البرز با کمک گروه صنعتی گلرنگ، کمیته امداد، خیرین و آورده مددجو خانه‌دار شدند.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد محمّدی‌فرد با اشاره به اینکه خانوارهای مددجویی که به همت گروه صنعتی گلرنگ خانه‌دار شده‌اند جز مددجویان پرجمعیت دارای وضع اضطرار بودند گفت: این مددجویان با استفاده از چهار منبع مالی ۱۰۰ میلیون  تومانی مساعدت بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه کمیته امداد، کمک بلاعوض ۳۰ میلیون تومانی گروه صنعتی گلرنگ کمک خیران و پس‌انداز اولیه خانوار، خانه‌دار شدند.

محمد محمدی فرد با اشاره به اقدامات کمیته امداد از ابتدای سال تاکنون در تأمین مسکن مددجویان که به همت پروژه مسکن مهر استان، مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد، گروه صنعتی گل رنک و خیرین اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۸ مورد کمک خرید و احداث مسکن روستایی و شهری و بیش از ۶۰۰ مورد تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان انجام‌شده است.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز