خبرگزاری کار ایران

جهت درخواست

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز فراخوان داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۶۷

این مراکز به منظور ایجاد ارتباط منطقی، مستمر و پایدار بین فعالیت‌های کارآفرینی نوآوری محور استان با تولید سرانه ناخالص داخلی واگذار می‌شود.

ایلنا: واحد کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز جهت دریافت مجوز مراکز مشاوره کارآفرینی در استان البرز به متقاضیان در استان البرز فراخوان داد.

به گزارش ایلنا در کرج، این مراکز به منظور ایجاد ارتباط منطقی، مستمر و پایدار بین فعالیت‌های کارآفرینی نوآوری محور استان با تولید سرانه ناخالص داخلی واگذار می‌شود.

همچنین از دیگر اهداف تاسیس این مراکز ارائه مشاوره‌های تخصصی و کاربردی به کارآفرینان و سرمایه گذاران در زمینه فعالیت‌های اقتصادی دانش بنیان و مبتنی بر نوآوری و فناوری‌های جدید و مخاطره پذیر در عرصه مزیت‌های عمده و رقابتی استان است.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند درخواست خود را کتبا «به دبیرخانه فنی صدور مراکز مشاوره در اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان به نشانی کرج میدان آزادگان، بلوار امام رضا، خیابان اردلان ۳ ارائه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۳۲۵۰۵۲۷۷ و یا با نشانی الکترونیکی daftarekarafarini @ gmail. com تماس حاصل نمایند.

گفتنی است متقاضیان برای اخذ مجوز تاسیس دفا‌تر مشاوره و خدمات کارآفرینی به شرط داشتن شرایطی می‌توانند نسبت به تاسیس مراکز مشاوره خدمات کار آفرینی اقدام نمایند.

لازم به ذکر است واجدین شرایط برای دریافت فرمهای لازم واطلاع ازآئین نامه تاسیس این مراکز می‌توانند به سایت اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز به آدرس اینترنتی alborz. mcls. gov. ir مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز