خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ثبت نام بیست و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه‌های کار نمونه استان

کد خبر : ۱۱۳۳۸۰

واجدین شرایط شرکت در این جشنواره تا پایان وقت اداری تاریخ ۹۲/۸ / ۱۵ مهلت دارند تا در جشنواره مذکور ثبت نام نمایند و بدیهی است پس از تاریخ مذکور هیچگونه مدرکی پذیرفته نخواهد شد.

ایلنا: معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از تمدید مهلت ثبت نام در بیست و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه‌های کار نمونه استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، حسین فلاح‌نژاد، با اعلام این خبر افزود: به دلیل استقبال جامعه هدف از ثبت نام در این جشنواره مهلت ثبت نام تا تاریخ ۹۲/۸ / ۱۵ تمدید گردیده و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی سایت اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز(alborz. mcls. gov. ir) فرم‌های مربوطه را اخذ و اقدام به ثبت نام نمایند.

وی تاکید کرد: واجدین شرایط شرکت در این جشنواره تا پایان وقت اداری تاریخ ۹۲/۸ / ۱۵ مهلت دارند تا در جشنواره مذکور ثبت نام نمایند و بدیهی است پس از تاریخ مذکور هیچگونه مدرکی پذیرفته نخواهد شد.

معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: این جشنواره همه ساله در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌گردد و از نفرات بر‌تر تجلیل به عمل می‌آید.

فلاح‌نژاد در تکمیل این خبر افزود: علاقمندانی که موفق به ثبت نام شده‌اند می‌بایست فرم‌ها، مدارک و مستندات خود را به واحد امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز تحویل نمایند.

معاون امور اجتماعی این اداره کل در پایان به معیارهای ارزیابی و انتخاب بر‌ترین‌ها در این جشنواره اشاره نموده و تصریح کرد: ارائه شیوه‌های نوین در کار و یا اختراع، ابتکار و راه اندازی سیستم‌ها و تجهیزات، رعایت شئونات اسلامی، ابتکار و نوآوری در زمینه افزایش بهره وری در تولید و یا کاهش ضایعات، رعایت آیین نامه‌های داخلی کارگاه و مسئولیت پذیری، رعایت موارد ایمنی و تلاش در جهت کسب آموزش‌های ایمنی حفاظتی و بهداشتی، تلاش در جهت ارتقاء مهارت‌های شغلی و انتقال دانش و تجربیات به همکاران، ارتباط با نهادهای داخلی کارگاه و تلاش در جهت گسترش فعالیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین معیارهای ارزیابی و انتخاب بر‌ترین‌هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز