خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد:

ایجاد تغییرات وضعی در معابر مناطق کم برخوردار/ لزوم همکاری شهرداری و نیروی انتظامی در رفع مشکلات ترافیکی شهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۶۷۵

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان شورای شهر کرج گفت: در مناطق کم برخوردار، کوچه هایی باریک با طول بسیار زیاد وجود دارد که فاقد تابلوهای راهنمایی و رانندگی است لذا تسریع در تغییرات وضعی معابر و خیابان ها دارای اولویت است.

به گزارش ایلنا از البرز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی، امروز در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان البرز، با اشاره به شعار دوره ششم شورای شهر کرج مبنی بر رسیدگی به مناطق کم برخوردار، یکی از بزرگترین مشکلات این بخش را در حوزه تجهیزات و امکانات ترافیکی عنوان کرد.

سعیدی افزود: در برخی از مناطق از جمله حصارک و اسلام آباد، کوچه هایی باریک با طول بسیار زیاد وجود دارد که فاقد تابلوهای راهنمایی و رانندگی است و سردرگمی فراوان رانندگان برای مسیریابی را به همراه دارد.

وی در عین حال تاکید کرد: البته این مشکلات تنها با نصب تابلوهای ترافیکی قابل رفع نیست؛ آنچه در این نواحی اولویت دارد ایجاد تغییرات وضعی در معابر و خیابان هاست که انتظار داریم این مشکل با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی هر چه سریعتر رفع شود.

این عضو شورای شهر کرج به اهمیت امر پیشگیری در حوزه اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: همکاری نیروی انتظامی برای تهیه اطلس فرهنگی شهر که در شورای فرهنگ عمومی استان در حال تدوین است می تواند بسیار موثر باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان شورای شهر کرج گفت: جلب مشارکت مردم در موضوعات مرتبط با امنیت، علاوه بر کاهش آسیب های اجتماعی و هزینه ها، به مدیریت بهینه شهر کمک می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز