خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

کاربری فرهنگسراها قبل از ساخت بر اساس خواسته شهروندان ارزیابی شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۷۶۵

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: برای طراحی برنامه‌ها، اختصاص سرانه‌های فرهنگی- آموزشی، اولویت اول نیازسنجی و توجه به نیازهای شهروندان در هر محله است.

به گزارش ایلنا از البرز، جواد چپردار رئیس شورای اسلامی شهر  به همراه محمد اسدیان رئیس مرکز پژوهش و مسعود محمدی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل از سطح منطقه ۴ شهرداری کرج بازدید و با شهروندان این منطقه گفت‌وگو کردند.

محمد اسدیان در بازدید از فرهنگسرای در حال ساخت این منطقه اظهارداشت: این فرهنگسرا در جنب باغ ترابی در مراحل پایان فعالیت‌های عمرانی فاز اول قرار دارد و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در نظرگرفته شده است.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج افزود: با توجه به وجود محله های مختلف، نمی‌شود برای تمام فرهنگسراهای شهرداری نسخۀ واحدی پیچید؛ بنابراین شهرداری با پژوهش و نظرسنجی براساس نیازهای محلات فرهنگسراها را راه اندازی و برنامه تک نسخه ای  تعریف کند.

اسدیان بیان کرد: مطالبات شهروندان در مناطق ۱۰ گانه شهری متفاوت است، بنابراین نمی‌توان نسخه‌ای یکسان برای همه فرهنگسراهای شهر ارائه داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز