خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز:

قدرت نرم بر‌ترین قدرت در دنیای معاصر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۶۹

رهبران این قدرت نرم فرهنگی در پشت پرده نشسته‌اند و جوانان خام را تحریک می‌کنند و آن‌ها را با حرکت‌های استشهادی با عیده وهابیت که سر منشا آن آمریکا و اسراییل است به صحنه می‌کشانند.

ایلنا: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز قدرت فرهنگی را بر‌ترین قدرت در دنیای معاصر دانست.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت الاسلام سید عباس مسعودی در دوره آموزشی روحانیون مستقر که در امامزاده حسین کردان کرج برگزار شد با بیان این مطلب افزود: قدرت مسائل فرهنگی به قدری است که دشمن در زمینه مسائل فرهنگی سرمایه گزاری کلانی می‌کند به طوری که با ترویج و گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای مسائل غیر اخلاقی را در خانواده‌ها به‌ویژه جامعه رواج می‌دهد.

مسعودی گفت: قدرت نرم فرهنگی از قدرت اقتصادی و نظامی بالا‌تر است آن‌ها طوری روی ذهن اشخاص کار می‌کنند که نتیجه آن تغییر رفتار آنهاست و ما نتیجه این تغییر رفتار را در بحثفتنه ۸۸ در جوانان به‌وضوح دیدیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز، در پایان تصریح کرد: رهبران این قدرت نرم فرهنگی در پشت پرده نشسته‌اند و جوانان خام را تحریک می‌کنند و آن‌ها را با حرکت‌های استشهادی با عیده وهابیت که سر منشا آن آمریکا و اسراییل است به صحنه می‌کشانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز