خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۳.۶۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۳ دانلود ویدیو

سرپرست فرمانداری چهارباغ تاکید کرد؛

مدیریت کمبود آب و برق با توزیع مناسب برق به مصرف کنندگان

کد خبر : ۱۱۰۰۲۹۴

سرپرست فرمانداری چهارباغ وضعیت اقلیمی را علت مشکلات آب و برق در سطح ملی و حتی بین المللی بیان کرد و گفت: با فرهنگ سازی و مصرف بهینه ،توزیع مناسب واطلاع رسانی دقیق می توانیم مشکلات کمبود آب و برق را ساماندهی ومدیریت کنیم.

به گزارش ایلنا از البرز،  قدرت اله شمیرانی در مراسمی به مناسبت روز دهیار و شهرداری،  تشکیل هیئت اندیشه ورز را از برنامه های پیش رو شهرستان برشمرد و گفت: در نظر داریم با تشکیل هیئت اندیشه ورز برنامه ۵ ساله توسعه شهرستان را در دستور کار قرار داده و از دهیاران و تجارب شان برای تهیه و پیشبرد بهتر برنامه های درازمدت  استفاده خواهیم کرد. 

در این نشست مسائل و مشکلات روستاها از جمله مشکلات زیر ساختی، خلاء های قانونی، مشکلات خدمات رسانی در آب و برق، بازنگری و توسعه طرح هادی از سوی دهیاران  مطرح شد . 

سرپرست فرمانداری چهارباغ وضعیت اقلیمی را علت مشکلات آب و برق در سطح ملی و حتی بین المللی بیان کرد و گفت : با فرهنگ سازی و مصرف بهینه ،توزیع مناسب واطلاع رسانی دقیق می توانیم مشکلات کمبود آب و برق را ساماندهی ومدیریت کنیم.

وی از دهیاران خواست در برابر کارهای غیر قانونی مانند رمز ارز ها و مزارع بیت کوین که از عوامل سوء استفاده در برق است با آگاهی و هوشیاری  به دستگاه های ذیصلاح اطلاع رسانی کنند. وی تاکید کرد : دستگاه های خدمات رسان درهرساعت ازشبانه روز پاسخگو باشند وانشعابات غیر مجاز راقطع کنند

سرپرست فرمانداری چهارباغ بازنگری و توسعه طرح هادی در  روستاهارا از مواردی برشمرد که از سوی فرمانداری به جد دنبال می شود .

نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ اظهار داشت توسعه و بازنگری طرح‌های هادی در دستور کار قرار گرفته و روستاهایی که  مدت زمان طرح هادی  آنها به  ۱۰ سال نرسیده  از طریق اصلاح ضوابط، پیگیربازنگری طرح های هادی آنها هستیم . 

در پایان این مراسم قدرت اله شمیرانی با اهدای لوح از شهردار و ۲۲ دهیار شهرستان چهارباغ تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز