خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر این شهرستان خبر داد:

۴ سال انتظار هزار کارگر لارستانی برای دریافت سهام عدالت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۹۱

چکیده: «هزار کارگر لارستانی از سال ۸۸ در سامانه سهام عدالت ثبت نام کرده‌اند - با وجود اولویت کارگران برای دریافت سهام عدالت - تا به امروز خبری از برگه‌های سهام عدالت آنان نیست.»

دبیر خانه کارگر شهرستان لارستان با انتقاد از عملکرد نامناسب دولت دهم در موضوع واگذاری سهام عدالت به کارگران، از انتظار ۴ ساله بیش از هزار کارگر لارستانی برای دریافت سهام عدالت خبر داد.

«محمد حسن قوامی» در این باره به ایلنا گفت: هزار کارگر لارستانی از سال ۸۸ در سامانه سهام عدالت ثبت نام کرده‌اند - با وجود اولویت کارگران برای دریافت سهام عدالت - تا به امروز خبری از برگه‌های سهام عدالت آنان نیست.

او با تاکید بر اینکه «دولت باید وضعیت سهام عدالت این تعداد کارگر را مشخص کند»، اظهار داشت: روزانه تعداد زیادی از کارگران برای پیگیری مسئله سهام عدالت به خانه‌ کارگر که متصدی ثبت نام آنان بوده است مراجعه می‌کنند ولی متاسفانه ما در خانه کارگر هم جواب قانع کننده‌ای برای مراجعان که به حق معترض اند نداریم.

قوامی با اشاره به نامعلوم بودن وضعیت کارگران ثبت نام شده در سامانه اینترنتی مربوط به توزیع سهام عدالت، ادامه داد: باید روند توزیع سهام عدالت در بین اقشار مختلف جامعه یکسان باشد اما در این زمینه جامعه کارگری محروم مانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز