خبرگزاری کار ایران

لزوم حمایت از فعالان استارتاپها

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۲۹۱

مدیر سامانه هوشمند آسان بورس گفت:‌ مشکل اکثر استارتاپ‌ها مسائل مالی است و متاسفانه هیچ حمایت خوبی صورت نمی‌گیرد و اگر بخواهیم به عنوان یک کارآفرین، استارتاپ راه‌اندازی کنیم، هیچ حمایتی نمی‌شود و فقط وام‌هایی ارائه می‌شود که گرفتن آنها نیز بسیار سخت است.

حمید رضا رمضانی، مدیر سامانه هوشمند آسان بورس در حاشیه اولین نمایشگاه بین‌المللی متاراد در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به فعالیت‌های این شرکت گفت: فعالیت‌های این شرکت به صورت حرفه‌ای 4 سال است که فعالیت می‌کند و ما از اردیبهشت سال 98 فعالیت خود را گسترش دادیم.

وی با اشاره به معرفی محصول آسان بورس در اردیبهشت سال 98 گفت: این محصول در حوزه معاملات بورس تهران خدمات الگوریتمی را ارائه می‌کند و در نمایشگاه بورس تهران رونمایی شد و هم اکنون 90 هزار کاربر دارد و در حوزه فیلترنویسی و طراحی استراتژی و ارسال نوتیفیکیشن، سرویس ارائه می‌کند.

رمضانی ادامه داد: حدود یک سال و نیم است که محصول آسان کریپتو را عرضه کرده‌ایم که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند و اپلیکیشن آسان ترید نیز بر روی گوشی‌های اندروید و آیفون فعال است و تمام سرویس‌ها را ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: کسانی که در بورس فعالیت می‌کنند اگر بخواهند فیلترنویسی و استراتژی‌ها را طراحی و استفاده کنند باید به سایت آسان کریپتو یا آسان بورس مراجعه کرده و ثبت نام کنید و بعد از ثبت نام وارد محیط پیشرفته شده و با استفاده از آموزش‌های ما فیلتر مد نظر را طراحی و استفاده می‌کنید.

رمضانی افزود: همچنین ما یک دوره آموزشی را برگزار خواهیم کرد که دوره پایه استراتژی معاملاتی است و به دنبال آموزش طراحی استراتژی هستیم و کسانی که این دوره‌ها را بگذرانند در پایان دوره، استراتژیست مالی می‌شوند. این دوره تا به امروز در ایران برگزار نشده است.

وی ادامه داد: طبعاً شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها باید هزینه‌هایی را پرداخت کنند اما اپلیکیشن ما یک نسخه رایگان و یک نسخه پریمیوم دارد. هزینه اشتراک آسان بورس برای فیلترنویسی ماهانه 69 هزار تومان و استفاده همزمان از فیلترنویسی و استراتژی‌نویسی 169 هزار تومان است.

رمضانی با اشاره به اینکه حدود 12 هزار نفر در این استارتاپ فعالیت می‌کنند، گفت:‌ مشکل اکثر استارتاپ‌ها مسائل مالی است و متاسفانه هیچ حمایت خوبی صورت نمی‌گیرد و اگر بخواهیم به عنوان یک کارآفرین، استارتاپ راه‌اندازی کنیم، هیچ حمایتی نمی‌شود و فقط وام‌هایی ارائه می‌شود که گرفتن آنها نیز بسیار سخت است.

وی ادامه داد: مشکل بعدی ما کمبود نیروی متخصص و حرفه‌ای در تخصصی است که ما کار می‌کنیم و نیروی برنامه‌نویس واقعی در کشور بسیار کم است و کسانی هم که توانایی دارند جذب شرکت‌های بزرگ می‌شوند و علاقه‌ای به فعالیت در استارتاپ‌ها ندارند و ما نیز توانایی آن را نداریم که آنها را از لحاظ مالی جذب کنیم.

رمضانی افزود: فعالیت پلتفرم‌های ما رابطه مستقیمی با بازار و بورس دارد و اگر بورس افت کند قطعا استفاده از پلتفرم‌های ما نیز کاهش پیدا می‌کند. ما از مسئولین می‌خواهیم که از استارتاپ‌ها در حوزه‌های مختلف استفاده کنند زیرا امروز یکی از بخش‌های مهم اشتغالزایی در کشور استارتاپ‌ها هستند و اگر یک استارتاپ تعطیل شود عده بسیاری بیکار می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز