خبرگزاری کار ایران

واکنش به پست نایب رییس اتاق بازرگانی/ نه ارز خیرات می‌کنند و نه دارالمجانین است

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۵۳۲

مدیر روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران اظهار داشت: باید در این موضوع به چهار مورد اشاره کرد؛ نخست آنکه هر وارد کننده‌ای می‌داند که فرایند ثبت سفارش و تخصیص ارز ارتباطی به سازمان توسعه تجارت ایران نداشته و از سایر مراجع پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، روز گذشته حسین سلاح ورزی، نایب رییس اتاق بازرگانی، در کانال خود در فضای مجاز مطلبی را منتشر و نوشت که «من که نه بصورت حقیقی و نه بصورت شرکتی ( هرگز) هیچ‌ درخواستی بابت ثبت سفارش، گشایش اعتبار و درخواست ارز نداشته‌ام، سازمان توسعه تجارت تا مرحله دریافت ارز “نخواسته”، من را به بانک هدایت کرد».

اما سپهر دادجوی توکلی، مدیر روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: باید در این موضوع به چهار مورد اشاره کرد؛ نخست آنکه هر وارد کننده‌ای می‌داند که فرایند ثبت سفارش و تخصیص ارز ارتباطی به سازمان توسعه تجارت ایران نداشته و از سایر مراجع پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: دوم؛ در خصوص نکته بیان شده توسط ایشان، ذکر این نکته ضروریست که یکی از مزیت‌های سامانه جامع تجارت کنترل برخط شماره تلفن متقاضی ثبت سفارش بوده و این امکان وجود دارد که متقاضی سیم کارت خود را به دیگری واگذار کرده باشد لذا پیام‌ها به شماره تلفن متقاضی ارسال می‌شود و سوم اینکه شماره‌های ثبت سفارش قابل رهگیری بوده و به راحتی می‌توان موضوع را پیگیری کرد لذا نه دوربین مخفی است، نه ارز خیرات می‌کنند و نه دارالمجانین است.

توکلی در توضیح چهارمین مورد گفت: توجه به شرایط خاص کشور و مساعدت و همیاری جهت مرتفع کردن مشکلات انتظاری به جا بوده و لازم است در این مسیر گام برداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز