خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

محدودیتی در واریز مبلغ بیش از ۵۰ میلیون تومان وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۵۹۹

قائم مقام گروه خودروسازی سایپا گفت: متقاضیان طرح فروش العاده خودرو فقط تا ساعت 16 فردا امکان تکمیل واریز وجه را دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قائم مقام گروه خودروسازی سایپا گفت:‌ بلافاصله پس از طرح فروش فوق‌العاده، طرح پیش فروش محصولات سایپا با هدف اطمینان‌بخشی به جاری بودن فرآیند تولید به مردم آغاز شده است. بنابراین این دو طرح با همدیگر هیچ تداخلی نداشته و تاکنون حدود 200 هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تاکید کرد: تاکنون هیچ شکایتی مبنی بر عدم توانایی واریز مبالغ مورد نیاز برای فروش فوق العاده وجود نداشته و متقاضیان به صورت 24 ساعته و تا فردا می‌توانند واریز مبلغ را انجام دهند.

باقری درخصوص شکایات مردم مبنی بر عدم توانایی واریز مبلغ بیش از 50 میلیون نیز گفت: ضمن تکذیب این مساله، به تمام متقاضیان با ارسال پیامک‌هایی یادآوری می‌کنیم که واریز وجه را انجام دهند و در خصوص محدودیت مبلغ نیز تمام درگاه‌های بانکی کشور فاقد این مشکل بوده و فقط این محدودیت مربوط به درگاه یک بانک است. لذا متقاضیان می‌توانند با تغییر بانک مربوطه اقدام به واریز وجه کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان این طرح فقط تا ساعت 16 فردا 21 خردادماه فرصت برای تکمیل وجه دارند، گفت:‌ به طور کلی 10 هزار نفر منتخب پیش فوق العاده در گروه سایپا بوده‌اند و تاکنون بیش از 5 هزار نفر توانسته‌اند، ثبت نام و واریز وجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز