خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

شاخص ۱۰۰ درصدی تولید محصولات در فاز ۱۹ پارس جنوبی/ بزودی اتان و LPG به رقم ظرفیت اسمی پالایشگاه می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۶۶۴

فاز 19 پارس جنوبی در شرایط مناسب عملیاتی و بهره‌برداری قرار داد.

سهیل رفیعی، مدیر فاز 19 پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با بیان اینکه این پالایشگاه عملکرد مناسبی در تمام شاخص‌ها در سال گذشته داشته است، اظهار داشت: در سال 98 شاخص تولید محصولات پالایشگاه 100 درصد بوده است.

وی با اشاره به اهمیت قابلیت اطمینان در پالایشگاه‌ها گفت: این شاخص نیز برابر 99.68 درصد بوده که نشان دهنده شرایط مناسب واحدهای مختلف فاز 19 است.

رفیعی قابلیت در دسترس بودن  فاز 19 را 97.21 درصد عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی از واحدهای عملیاتی این پالایشگاه از زمان طرح راه‌اندازی نشده است، با تکمیل راه‌اندازی این واحدها تولید محصولات LPG و اتان به مقدار اسمی پالایشگاه خواهند رسید.

مدیر فاز 19 با بیان اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی تلاش و همکاری لازم برای راه‌اندازی واحدهای باقیمانده را با مجری طرح و پیمانکاران انجام می‌دهد؛ گفت: تکمیل واحدهای باقیمانده شامل توربواکسپندرهای ردیف‌های گازی، واحدهای تصفیه اتان و واحدهای تصفیه  LPGاست که برنامه‌ریزی مناسب برای انجام آن صورت گرفته است و با راه‌اندازی این بخش‌ها میزان تولید محصولات رشد چشمگیری خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز