خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان‌و بلوچستان :

انعقاد ۵ قرارداد سرمایه گذاری در بندر چابهار/ رشد ۲۰ درصدی جذب سرمایه گذاری بخش‌خصوصی

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۸۱۱

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در نیمه نخست امسال ۵ قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر چابهار امضاء می شود.

به گزارش ایلنا، حسین شهدادی درباره جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه بندر چابهار، افزود: با تخفیفات و مشوق های ویژه ای که توسط سازمان بنادر و دریانوردی برای بندر چابهار لحاظ شده توانستیم  سال گذشته ۷ قرارداد سرمایه گذاری منعقد کنیم که این روند رشد ۲۰ درصدی جذب سرمایه گذاری را نشان می دهد.

معاون بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این قراردادها به ارزش بیش از ۴۰۸ میلیارد تومان و در زمینه احداث مخازن نفتی، گازی، قیر، احداث انبارهای چند منظوره نگهداری کالا و ایجاد سایت شستشو و ضدعفونی کامیون ها است.

وی گفت: ۵ قرارداد سرمایه گذاری با بخش خصوصی دردست بررسی است و پیش بینی می شود این قراردادها در نیمه اول امسال منعقد شود، ارزش تقریبی قراردادها  ۲,۵۰۰ میلیارد ریال و در زمینه احداث مخازن فرآورده های نفتی و انبارهای چند منظوره نگهداری کالا است.

شهدادی با اشاره به صادرات محصولات یخچالی خرما، کیوی، سیب درختی و صادرات مواد معدنی از بندر چابهار و ارائه تخفیفات و مشوق های ویژه بندر چابهار در سال گذشته، خاطرنشان کرد: تمرکز بر توسعه ترانزیت و افزایش بار ترانزیتی و صادرات از اهداف و برنامه های امسال این بندر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز