خبرگزاری کار ایران

طنین امید از دریاها به گوش رسید/ اجرای همزمان ایین ادای احترام به کادر درمان در بنادر کشور

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۱۶۳

به پاس ارج نهادن به تلاش ها و زحمات مدافعان سلامت و کادر درمانی جهادگر خط مقدم مبارزه با کرونا و در یک اقدام هماهنگ و نمادین، امروز بوق همه کشتی های حاضر در بنادر و لنگرگاه های کشور طنین انداز شد.

به گزارش ایلنا، با هدف سپاس و قدر شناسی از زحمات شبانه روزی کادر پزشکی در مبارزه شبانه روزی با ویروس منحوس کرونا، صبح امروز سه شنبه ۲۶ فروردین بوق کشتی ها در سراسر ایران، از دریای خزر تا خلیج فارس و دریای عمان نواخته شد.

 پیش از این مدیر کل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی از اجرای برنامه نمادین"بوق امید" به نشانه ادای احترام به سفید پوشان پزشک و پرستار و امید بخشی به جامعه خبر داده بود .

اله مراد عفیفی پور؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در مراسم به صدا درآمدن بوق کشتی ها به پاس قدردانی از تلاشگران جبهه سلامت، گفت:  همه کشورهای جهان اکنون با اپیدمی فراگیر ویروس کرونا دست به گریبان هستند، آنچه در این میان  جلوه هایی از ایثار و تلاش را در ذهن تاریخ معاصر به یادگار ثبت می نماید، حضور پر شور کادر درمانی همه کشورها به ویژه کشور عزیزمان است.

همچنین سیاوش ارجمندزاده؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر نیز در این مراسم ضمن قدر دانی از زحمات کادر بهداشت و درمان کشور، گفت: صدای بوق کشتی ها تحت عنوان   " بوق امید " در بنادر  بوشهر به صدا در آمد تا کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی  بوشهر اینگونه مراتب  سپاس  خود را از تلاش بی وقفه و هم جانبه مدافعان سلامت اعلام کرده باشند.

در همین راستا و به طور همزمان بوق کلیه کشتی ها و شناورهای حاضر در لنگرگاه و اسکله های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار نیز با آهنگ "بوق امید" طنین انداز شد.

در دریای خزر و در شمال سر سبز میهن، سیاوش رضوانی ؛ مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد نیز با حضور در مراسم سپاس از جامعه پزشکی و احترام به ایثارگری بی وقفه مدافعان سلامت ، از برپایی برنامه نمادین " بوق امید" در این بندر استقبال کرد و آن را در برابر خدمات بی شائبه پزشکان و پرستاران، سیار ناچیز دانست.

بر اساس این گزارش، برنامه نمادین « بوق امید» و نواختن صدای طنین انداز بوق کشتی ها در همه بنادر کشور، در واقع طنین هم صدایی مردم شریف ایران عزیز در این روز های سخت با  کادر درمانی بیمارستان‌ها و سفیدپوشانی است که در مقابل تمام کمبودها و کاستی‌ها صبر پیشه کرده‌اند و بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان مردم فکر می‌کنند.

امروز مسئولان و مدیران سازمان بنادر و دریانوردی، قدرشناسی شان از خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها  را با صدای بلند اعلام کردند.  

این در حالی است که سازمان بنادر و دریانوردی، به منظور تأمین، حفظ و ارتقای  بهداشت و سلامتی نیروهای فعال در بنادر کشور، با اتخاذ تمهیدات ویژه برابر با الزامات و توصیه های بهداشتی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا،  از ابتدای بهمن ماه سال ۱۳۹۸ اقدامات پیشگیرانه ای را برای مقابله با انتشار ویروس کرونا به مرحله اجرا گذاشته است و کلیه عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر بر اساس پروتکل های بهداشت جهانی انجام می شود.

گفتنی است، مدیران بنادر همچنین روز گذشته با حضور در پایانه خدمات دریایی و بندری و منطقه عملیاتی خود با دریانوردان و رانندگان حمل و نقل جاده ای دیدار و با اهدای گل از تلاش های جهادی آن ها در شرایط اپیدمی ویروس کرونا که موجب استمرار فعالیت اقتصادی بندر شده ، قدردانی کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز