خبرگزاری کار ایران

در حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی؛

جانشین وزیر در ستاد مدیریت راهبردی جهش تولید تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۷۷۴

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با حکم وزیر راه و شهرسازی به عنوان جانشین وزیر در ستاد مدیریت راهبردی جهش تولید در وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به امیرمحمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، وی را به عنوان جانشین خود در ستاد مدیریت راهبردی جهش تولید در وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با عنایت به نام گذاری سال ۱۳۹۹ تحت عنوان سال «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ضرورت اجرای منویات معظم له و همچنین دستور ویژه رییس جمور محترم برای برنامه ریزی منسجم جهت تحقق این هدف مهم و راهبردی، «ستاد مدیریت راهبردی جهش تولید در وزارت راه و شهرسازی» با اهداف و وظایف پیوست تشکیل و به موجب این حکم جنابعالی به عنوان جانشین وزیر در ستاد مذکور منصوب می شوید.

در ادامه آمده است: انتظار دارد با اتکال به خداوند منان با رویکرد مدیریت جهادی و استفاده حداکثری از کلیه ظرفیت ها و توانمندی های موجود در ستاد وزارتخانه و شرکت ها و سازمان های تابعه، همه مساعی ممکن برای تحقق هدف راهبردی جهش تولید در سال ۱۳۹۹ به انجام رسیده و با تولید و ارایه گزارشات دقیق و منظم این مهم به صورت مستمر مورد پایش قرار گیرد. توفیقات جنابعالی را در این مسئولیت مهم از خداوند متعال مسئلت دارم.

در پایان نیز می خوانیم: بدیهی است کلیه معاونان محترم ستادی، مدیران عامل و روسای شرکت ها، سازمان ها و واحدهای تابعه مکلفند در این حوزه نهایت همکاری و هماهنگی لازم را در تولید و ارایه اطلاعات و انجام تصمیمات ابلاغی به عمل آورند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز