خبرگزاری کار ایران

بررسی برنامه و پروژه های وزارت راه و شهرسازی به منظور تحقق شعار "جهش رونق تولید"

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۷۷۸

جلسه با حضور معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، برنامه های این مجموعه وزارتخانه برای تحقق نامگذاری سال ۱۳۹۹ مورد بررسی و اولویت بندی شد.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹، با عنایت به نامگذاری امسال تحت عنوان " سال جهش تولید " توسط مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و ضرورت اهتمام حداکثری برای تحقق این مهم، اولین جلسه مدیریت و راهبری ستاد جهش تولید در وزارت راه و شهرسازی با حضور معاونین سازمان ها و شرکت های وزارت راه و شهرسازی به ریاست امیرمحمود غفاری، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع، انتخاب فهرست پروژه ها را با اولویت بهبود فضای کسب و کار، ایجاد اشتغال و در نهایت ارتقای پایداری وضعیت اقتصادی کشور را از اثرات فوق العاده و قابل توجه در جهش تولید دانست.

در این جلسه جمع بندی لازم در خصوص فهرست پروژه های مشمول طرح جهش تولید و جزییات مربوطه از جمله برآورد لازم برای تکمیل جهادی پروژه ها به تفکیک حوزه های مختلف و در نهایت برخی کمک های ضروری برای تسریع در انجام و ایجاد جهش تولید انجام گرفت.

قابل ذکر است که ستاد ویژه ای جهت مدیریت راهبردی جنبش تولید در وزارت راه و شهرسازی با مسئولیت وزیر تشکیل شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز