خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی ایران و گرجستان در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ مشکل اقتصادی در زمینه کالاها نداریم/ امیدواریم مبادلات تجاری ایران و گرجستان هر چه سریع‌تر از سر گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۵۴۶

رئیس اتاق بازرگانی ایران و گرجستان اظهار داشت: باید توجه داشت که ما از دو مرز بازرگان ترکیه و مرز آستارا و بیله سوار جمهوری آذربایجان با گرجستان در ارتباط هستیم که فعلا 10 روز است با مشکل روبه‌رو شده‌اند و امیدواریم هر چه سریع‌تر رفع شود.

فاطمه مقیمی در گفت‌وگو با ایلنا در مورد‌ آخرین وضعیت مبادلات تجاری ایران و گرجستان اظهار داشت: فعلا مبادلات تجاری دو کشور به دلیل موضوع کرونا با اخلال مواجه شده است. طبیعتا، وقتی نه پروازی صورت می‌گیرد و نه مرزی باز است، نمی توان رابطه تجاری داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر موضوع کرونا باعث شده تا کشورها به خاطر امنیت خود مرزها را محدود کنند. باید توجه داشت که ما از دو مرز بازرگان ترکیه و مرز آستارا و بیله سوار جمهوری آذربایجان با گرجستان در ارتباط هستیم که فعلا 10 روز است با مشکل روبه‌رو شده‌اند و امیدواریم هر چه سریع‌تر رفع شود.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و گرجستان تصریح کرد: امیدواریم این مشکلات هرچه زودتر برطرف شود تا مبادلات ما به روال گذشته برگردد. در حال حاضر ما هیچ مشکل اقتصادی در زمینه کالاها نداریم و هرچند که محدویت‌های ناشی از تحریم را هم پیش از این داشتیم اما در حال حاضر قضیه اصلی تردد وسایل نقلیه و کالاها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز