خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران و پاکستان:

مرزهای پاکستان فقط برای بازگشت اتباع باز شد/ قاچاق سوخت همچنان رونق دارد/ برخوردها با ایران به بهانه کرونا، سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۸۳۲

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران و پاکستان گفت: در حالی که عبور و مرور قانونی با مشکلاتی مواجه شده اما همچنان شاهد هستیم که قاچاق سوخت ادامه دارد و این امر نشان می‌دهد اگر سود و منفعت در کار باشد هیچ مشکلی برای جابجایی کالا وجود نخواهد داشت.

محمود تهیدست عضو در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص آخرین شرایط مرز ایران و پاکستان اظهار داشت: صبح امروز مرز این کشور با شرایط خاصی باز شد ضمن آنکه عبور و مرور خودروهای حامل کالا نیز با کندی در حال انجام است.

وی افزود: درحال حاضر فقط زائران پاکستانی به شرط دادن آزمایش سلامت و تایید آن می‌توانند از مرز رد شوند و افراد مشکوک باید در مرکز قرنطینه پاکستان بمانند.

وی با بیان اینکه هنوز هیچ تاریخی برای عادی شدن عبور و مرور و فعالیت‌ها در مناطق مرزی دو کشور مشخص نشده است، گفت: رسانه‌های جهان طوری عمل می‌کنند که انگار مبدا و منشا ویروس کرونا ایران بوده و در حالی که سایر نقاط جهان نیز با این ویروس دست و پنجه نرم می‌کنند. اما بیشترین موج رسانه‌ای بر روی ایران است و به نظر می‌رسد بیشتر سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد.

وی افزود: در حالی که عبور و مرور قانونی با مشکلاتی مواجه شده اما همچنان شاهد هستیم که قاچاق سوخت ادامه دارد و این امر نشان می‌دهد اگر سود و منفعت در کار باشد هیچ مشکلی برای جابجایی کالا وجود نخواهد داشت. این قبیل مسائل، ظن سیاسی بودن برخورد با ویروس کرونا را بیشتر توجیه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز