خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌وگو با ایلنا :

هپکو قبل از واگذاری، بازسازی ساختاری می‌شود/ عرضه دو شرکت دولتی در اسفندماه

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۸۷۵

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: هپکو قبل از واگذاری باید بازسازی ساختاری شود. بنابراین شرکت در اختیار وزارت صمت قرار می‌گیرد تا اصلاحات ساختاری بر روی آن انجام شود و پس از آن نسبت به واگذاری دوباره هپکو اقدام خواهیم کرد.

علیرضا صالح در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت واگذاری شرکت‌های دولتی اظهار داشت:  تا به امروز موفق به واگذاری دو شرکت دولتی شده‌ایم و میزان واگذاری‌ها بستگی به خریداران دارد و اینکه آیا سرمایه‌گذاران حاضر به خرید این شرکت‌ها شوند یا نه.

وی با تاکید بر اینکه دو شرکت دولتی دیگر در اسفند ماه عرضه خواهند شد، ادامه داد: بیمه البرز اوایل اسفند ماه عرضه خواهد شد.

رییس سازمان خصوصی‌سازی افزود: همچنین پالایشگاه تبریز در اسفند ماه عرضه می‌شود.

صالح گفت: پالایشگاه شیراز و لاوان را به فروش رساندیم و بیمه البرز را هم آگهی کرده‌ایم. پالایشگاه تبریز هم در دو هفته آینده آگهی خواهد شد.

وی درباره عرضه دوباره هپکو اظهار داشت: هپکو قبل از واگذاری باید بازسازی ساختاری شود. بنابراین شرکت در اختیار وزارت صمت قرار می‌گیرد تا اصلاحات ساختاری بر روی آن انجام شود و پس از آن نسبت به واگذاری دوباره هپکو اقدام خواهیم کرد.

رییس سازمان خصوصی سازی با اشاره به زمان عرضه دوباره هپکو گفت:‌ هپکو فعلا به دولت برگشته است و در سال آینده پس از انجام بازسازی‌ها مقدمات واگذاری دوباره آن فراهم می‌شود تا به فرد یا مجموعه‌ای که اهلیت آن ثابت شده باشد واگذار کنیم.

صالح تاکید کرد: از میان تمام واگذاری‌ها تنها دو شرکت هپکو و ماشین‌سازی تبریز به دولت برگشته است و قرار نیست سایر شرکت‌ها مانند ایران ایرتور به دولت برگردند و این شرکت مراحل مربوط به خود را طی می‌کند.      

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز