خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد در گفت‌وگو با ایلنا:

عدد واقعی فروش نفت بستگی به شرایط دارد/ قوه قضاییه به مولدسازی دارایی‌ها ورود نمی‌کند/ سیاست اجبار را اعمال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۹۳۰

وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: به دنبال یک قانون قوی برای اجرای سیاست مولدسازی اموال و دارایی دولت هستیم و از این رو یک لایحه با رعایت جوانب مختلف در وزارت امور اقتصادی و دارایی در حال تدوین هستیم و به دولت ارسال خواهد شد.

فرهاد دژپسند در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه قرار نیست قوه قضاییه وارد مولدسازی دارایی‌های دولت شود، اظهار داشت: سیاست اجبار برای فروش، واگذاری و مولد‌سازی اموال را به اجرا می‌رسانیم اما این اجبار از طریق حکم قانون اعمال می‌شود.

وی با اشاره به عدم تمکین برخی از شرکت و سازمان‌های دولتی برای واگذاری اموال خود، گفت: به دنبال یک قانون قوی برای اجرای سیاست مولدسازی اموال و دارایی دولت هستیم و از این رو یک لایحه با رعایت جوانب مختلف در وزارت امور اقتصادی و دارایی در حال تدوین هستیم و به دولت ارسال خواهد شد.

دژپسند افزود: به طور قطع ظرفیت مولد سازی دارایی‌های دولت بیشتر از ۵٠هزار میلیارد تومان است که به تدریج محاسبه و ارزیابی می‌شود.

وزیر اقتصاد همچنین درباره تناقضات صحبت‌های مسوولان از میزان فروش نفت و درآمدهای نفتی در بودجه سال آینده تاکید کرد: هر چند که در بودجه رقم فروش نفت حدود یک میلیون بشکه است اما عدد واقعی فروش نفت بستگی به شرایط دارد.

دژپسند ادامه داد: درآمدهای نفتی براساس نسبت قیمت به مقدار فروش است و باید دید شرایط برای فروش نفت چگونه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز