خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

تحریم‌ها اولین برگ جریمه آمریکا برای ایران بود/ معامله قرن به شکست خواهد انجامید

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۴۰۶

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: روز گذشته شاهد خروش ملت‌های مسلمان علیه جدیدترین توطئه به اسم معامله بزرگ قرن بودیم که همانند خاورمیانه بزرگ به شکست خواهد انجامید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اسلامی در چهل و یکمین مراسم استقبال از امام (ره) که در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و انقلاب اظهار داشت: نقشه‌های باطل همواره برای مقابله با جبهه حق نوسازی می‌شود و از شکست متوالی عبرت نگرفته‌اند.

وی افزود: خدا را شاکریم که در عصر انقلاب به سر می‌بریم و نقشه‌ها و ننگ‌های استکبار را دیده و لمس کرده‌ایم. مردم ایران هزینه‌های زیادی پرداخت کرده‌اند ولی تحقق شعار استقلال و آزادی دستاوردی ماندگار برای ملت است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز ایران در زمره معدود کشورهایی است که استقلال رأی دارد و سلطه‌پذیر نیست و این به خاطر باور مردم و هدایت رهبری است که توانسته تسلیم استکبار نشود.

اسلامی بیان کرد: اولین برگ جریمه آمریکا برای ایران تحریم‌هایی بود که علیه ما صادر و اموال و دارایی‌های کشور را بلوکه کرد و این اتفاق بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب رخ داد.

وی افزود: اگر امروز ما مقاوم هستیم، قدرتمند شده‌ایم و آسیب‌پذیر نیستیم، متاثر از تفکر شعار استقلال است که دشمنان آن را برنمی‌تابند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز شاهدیم که آمریکا عریان به میدان آمده و با شهادت سردار سلیمانی انتقام شکست طرح خاورمیانه بزرگ را از ملت ایران گرفته اما منجر به این شد که سردار ما جاودانه شود و مردم ایران همبستگی و پایبندی خود را به شعار انقلاب به نمایش بگذارند.

اسلامی ادامه داد: روز گذشته نیز شاهد خروش ملت‌های مسلمان علیه جدیدترین توطئه به اسم معامله بزرگ قرن بودیم که همانند خاورمیانه بزرگ به شکست خواهد انجامید.

وی تاکید کرد: اینها نشان می‌دهد که ملت‌ها بیدار هستند و نسبت به سرنوشت خود حساسیت نشان می‌دهند و این همان راهی است که 41 سال پیش ملت ایران آن را پیموده و اکنون از شعور سیاسی و انقلابی برخوردارند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه رمز و راز انقلاب، وحدت و کلمه‌الله است، خاطرنشان کرد: ما نباید اتحاد و همبستگی را از یاد ببریم و بدانیم که اینگونه پیروز خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز