خبرگزاری کار ایران

انتقال جمعیت به سواحل مکران به دلیل کمبود منابع آب ضرورت است/توسعه اقتصاد کشور در گروی توسعه سواحل مکران

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۳۴۷

رییس همایش حمل و نقل و لجستیک چابهار گفت: توسعه سواحل مکران در آینده توسعه کشور در بخش حمل و نقل و صنعت اهمیت بسیار زیادی دارد.

به گزارش ایلنا، محسن محیط کرمانی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۲ بهمن امسال در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه آزاد، گفت: همزمان با این نمایشگاه، همایش نقش حمل و نقل و لجستیک در توسعه بنادر و سواحل مکران نیز با حضور مقامات ارشد وزارت خانه‌های مرتبط با توسعه سواحل مکران اعم از وزارت راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و نفت و بخش‌های مرتبط با حوزه دریایی نیروهای مسلح، ستاد توسعه سواحل مکران و دیگر دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود.
 
وی افزود: ستاد توسعه سواحل مکران، شورای عالی صنایع دریایی کشور، سازمان منطقه آزاد چابهار، فدراسیون حمل و نقل و لجستیک، سازمان توسعه تجارت و دیگر تشکل‌های علمی و صنفی مرتبط با حمل و نقل و لجستیک نیز در این همایش و نمایشگاه حضور خواهند داشت.
 
رئیس همایش حمل و نقل و لجستیک چابهار با اشاره به اهمیت توسعه سواحل مکران در آینده توسعه کشور چه در بخش حمل و نقل و چه در بخش صنعت، افزود: انتقال جمعیت به سواحل مکران در آینده کشور به دلیل کمبود منابع آب یکی ضرورت است که در این همایش به ابعاد مختلف توسعه سواحل مکران و انتقال بخشی از صنایع آب بر خصوصاً صنایع پتروشیمی و فولاد به این منطقه پرداخته خواهد شد.
 
رئیس همایش نقش حمل و نقل و لجستیک در توسعه سواحل مکران از حضور نمایندگان برخی کشورهای ذی نفع در توسعه حمل و نقل سواحل مکران و بندر چابهار شامل پاکستان، هند، افغانستان و برخی کشورهای آسیای میانه در این همایش و نمایشگاه جانبی خبر داد.
 
گفتنی است این نمایشگاه در راستای تقویت بخش‌های حمل و نقل و لجستیک اعم از دریایی و بندری، هوایی، زمین و ریلی کشور در مرکز نمایشگاهی منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز