خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری در گفت‌وگو با ایلنا؛

محور مسدود به دلیل شرایط جوی در شبکه جاده‌ای نداریم/ هیچ مسافری در راه نمانده است

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۶۶۰

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری گفت: هیچ محوری در سطح شبکه جاده‌ای کشور به دلیل کولاک و شرایط جوی بسته نیست و خوشبختانه هیچ مسافری در راه نمانده است.

محمد رودباری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور با توجه به شرایط جوی اظهار داشت: هیچ محوری در سطح شبکه جاده‌ای کشور به دلیل کولاک و شرایط جوی بسته نیست و خوشبختانه هیچ مسافری در راه نمانده است.

وی ادامه داد: در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، البرز و تهران شاهد بارش پراکنده برف و باران هستیم اما تمام محورهای این استان‌ها باز هستند و هیچ محوری به دلیل شرایط جوی مسدود نیست.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران با بیان اینکه تعدادی از محورها به دلیل عدم ایمنی از چند ماه گذشته مسدود بودند، گفت: محور شمشک- دیزین، سی‌سخت- پادنا، وازک – بلده، گنجنامه- تویسرکان بخشی از محور خلخال و سروآباد- پاد از مسیرهای فرعی هستند که به دلیل عدم ایمنی از چند وقت گذشته مسدود بوده‌اند.

وی با بیان اینکه به تمام مسافران مسیرهای کوهستانی و محورهای سردسیر توصیه می‌کنیم که تجهیزات ایمنی، برفگیر و کوهستانی را در اختیار داشته باشند، گفت: این مسافران حتما مجهز به زنجیر چرخ باشند چراکه شرایط جوی بارش برف و باران تا یکشنبه در اقصی‌نقاط شبکه جاده‌ای کشور پیش‌بینی می‌شود.

رودباری با تاکید بر اینکه تیم راهداری به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران است، ادامه داد: 940 پایگاه راهداری زمستانی آماده ارائه به مسافران هستند و 12 هزار و 300 نیروی راهداری در این پایگاه‌ها مستقر شدند.

وی افزودک 10هزار ماشین‌آلات راهداری هم در تمام محورها و پایگاه‌ها در حالت آماده‌باش قرار دارند و به صورت 24 ساعته کنترل‌ها، نظارت‌ها و نمک‌پاشی در جاده‌های سردسیر انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز