خبرگزاری کار ایران

پاسخ دبیر سندیکای لوله و پروفیل به اظهارات یکی از اعضای انجمن فولاد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۸۶۷

در پی اظهارات شهرستانی، عضو هیئت مدیره انجمن فولاد ایران، امیرحسین کاوه، دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل خطاب به ریاست انجمن فولاد جوابیه ارسال کرد.

به گزارش ایلنا متن کامل این جوابیه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سبحانی

ریاست محترم انجمن فولاد ایران

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، احتراما به استحضار میرساند جناب آقای شهرستانی عضو هیات مدیره آن  انجمن دیروز  در مصاحبه‌ای با یکی از سایت‌ها به شکل نادرستی اعلام کرده‌اند.

 از میزان ورق تولیدی در کشور فقط ۲۰۰ هزار تن برای مصرف تولیدکنندگان سندیکا لوله و پروفیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این آمار اشتباه و تعجب برانگیز در حالی بیان می‌شود که جناب عالی به عنوان مدیرعامل اسبق فولاد مبارکه خوب می‌‍دانید که در آمار فروش  مشتری حدود ۴۰ درصد از تولید ورق گرم آن مجتمع تولید کنندگان انواع لوله فولادی و پروفیل سازان کشور می‌باشند.

از سوی دیگر طبق پروانه‌های بهره برداری وزارت صمت ۱۲۰ کارخانه تولیدی لوله و پروفیل عضو؛  ظرفیت اسمی بیش از ۱۸ میلیون تن دارند که به علت رکود و مشکلات صادراتی عدم تکمیل زنجیره فولاد بالا دست ازجمله نبود ورق فولادی و  دیگر مسائل و مشکلات متاسفانه با ۲۵ درصد ظرفیت فعال می‌باشند.

حال سوال اساسی اینجاست آیا عضو محترم هیات مدیره انجمن فولاد  نمی‌دانند ظرفی ۲۰۰ هزار تنی تولید؛  ظرفیت یک یا دو کارخانه بزرگ لوله و پروفیل کشور است، آیا ایشان با ارایه آمار اشتباه در مصاحبه‌ها به حیثیت آن انجمن خدشه وارد نمی‌کند؟

امیدواریم که این مصاحبه اشتباه تایپی یا لپی باشد.

خواهشمند است دستور فرمایید ضمن اصلاح متن در سایت‌های منتشر شده، نسبت به دریافت آمار صحیح از مراجع معتبر اقدام لازم را انجام دهند.

باتشکر

امیرحسین کاوه - دبیر سندیکا

رونوشت: هیات مدیره انجمن فولاد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز