خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور:

وام یک تا ۲۰ میلیونی برای پیام نوری‌ها / امکان تسویه بدهی شهریه با این وام‌ها وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۴۰۹

رئیس دانشگاه پیام نور اظهار داشت: تسهیلات برای دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد دو میلیون و 800 هزار تومان، برای پنج ترم با بازپرداخت 30 ماهه و همچنین برای دانشجویان مقطع دکترا 7.5 میلیون تومان برای 9 ترم با بازپرداخت 54 ماهه با کارمزد قرض‌الحسنه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمدرضا زمانی در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک بانک صادرات و دانشگاه پیام نور با بیان اینکه دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی با 430 هزار دانشجوی فعال در مقاطع مختلف محسوب می‌شود، گفت: این دانشگاه 500 مرکز و واحد در داخل کشور و 40 واحد و نمایندگی در خارج از کشور دارد که نشان از گستردگی عظیم این دانشگاه در سطح کشور است.

وی افزود: چهار هزار عضو هیئت علمی تمام وقت در این دانشگاه فعال هستند و 10 هزار کارمند این مجموعه را اداره و پشتیبانی می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه هر چند این دانشگاه دولتی است اما بخشی از هزینه تحصیل را از دانشجویان اخذ می‌کند گفت: با توجه به مشکلاتی که در کشور وجود دارد این کمک هزینه تحصیلی می‌تواند به بسیاری از دانشجویان کمک کند چرا که اکثر دانشجویان پیام نور از دهک‌های متوسط یا طبقه پایین کشور هستند.

وی با اشاره به صندوق رفاه دانشجویی در وزارت علوم گفت: هر چند این صندوق در وزارت علوم فعال است اما نمی‌تواند کفاف این تعداد دانشجو را بدهد بنابراین با سایر نهادهای مالی و بانک‌ها برای رفع بخشی از مشکلات وارد مذاکره شدیم و خوشبختانه بانک صادرات از این همکاری استقبال کرد.

وی افزود: به محض تبادل این تفاهم‌نامه بندهای از آن قابل اجرا است و ارائه وام دانشجویی از اواسط شهریورماه به اجرا می‌رسد.

زمانی با اشاره به جزئیات ارائه تهسیلات دانشجویی گفت: رقم این تسهیلات برای دانشجویان مقطع کارشناسی یک میلیون تومان تا 10 ترم و با بازپراخت 60 ماهه با سود 1.4 درصد است.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: این تسهیلات برای دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد دو میلیون و 800 هزار تومان، برای پنج ترم با بازپرداخت 30 ماهه خواهد بود همچنین برای دانشجویان مقطع دکترا 7.5 میلیون تومان برای 9 ترم با بازپرداخت 54 ماهه با کارمزد قرض‌الحسنه خواهد بود همچنین این تسهیلات برای دانشجویان حافظ کل قرآن و دانشجویانی که بخشی از قرآن را حفظ هستند تا سقف 20 میلیون تومان خواهد بود.

وی تاکید کرد: دانشجویان ترم جدید و دانشجویانی که بدهی قبلی دارند می‌توانند از این وام استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز