خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر اقتصاد در گفت‌وگو با ایلنا:

ابهامات پرونده سازمان خصوصی‌سازی نباید با حمله‌های مطبوعاتی و سخنرانی‌ها بررسی شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۵۰۶

معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد اظهار داشت: جریان سازمان خصوصی‌سازی موضوعی نیست که بتوان با حمله‌های مطبوعاتی و سخنرانی‌های پرشور و حرارت آن را بررسی کنیم.

محمدعلی دهقان دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره حواشی اخیر سازمان خصوصی‌سازی و به دنبال آن استعفا و بازداشت رییس سابق این سازمان، اظهار داشت: در جریان مباحث حقوقی و قضایی رییس سابق سازمان خصوصی سازی نیستم و مراجع قضایی طبق قانون این پرونده را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره اثرگذاری این رخدادها بر جو روانی حاکم  در کشور به ویژه فعالان بخش خصوصی افزود: به طور قطع در ملتهب شدن فضای این بخش اثرگذار خواهد بود و بخشی از هجمه‌هایی که در حال حاضر وجود دارد به اصل خصوصی سازی وارد می‌شود، مبنی بر اینکه کار در مسیر درستی پیش نرفته است.

معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد گفت: قطعا انجام هر عملیات و اجرای هر برنامه‌ای آسیب‌هایی را به دنبال دارد و معتقدم باید در یک فضای منطقی، مستدل و علمی آسیب‌ها را بررسی کنیم و برای رفع آن آسیب شناسی‌های مورد نیاز انجام شود.

دهقان دهنوی تاکید کرد: جریان سازمان خصوصی‌سازی موضوعی نیست که بتوان با حمله‌های مطبوعاتی  و سخنرانی‌های پرشور و حرارت آن را بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه از مدت‌ها قبل در معاون امور اقتصادی به این موضوع ورود کردیم، ادامه داد: در این معاونت بررسی‌ها و آسیب شناسی‌های مورد نیاز در مورد این رویکرد که چه آسیب‌هایی وجود داشته و به چه محل‌هایی ممکن است آسیب وارد شود، انجام شده و برای رفع این موضوعات پیشنهاداتی هم ارایه کرده‌ایم.   

دهقان دهنوی اظهار داشت: وزارت اقتصاد این موضوع را در چارچوب‌های علمی می‌بیند و در همان چارچوب هم برای رفع آن چاره‌اندیشی می‌کند،‌ این التهابی که در فضای مطبوعاتی و سیاسی ایجاد شده، نباید بر این موضوع که وزارت اقتصاد در مسیر درست مشکلات را بررسی و برای رفع آن از روش‌های علمی و منطقی استفاده می‌کند،  اثرگذار باشد.       

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز