خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به ایلنا:

کلنگ بازسازی قطعه اول جاده پلدختر – خرم آباد زده شد/ آغاز راه‌آهن شلمچه – بصره پس از آزادسازی اراضی

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۵۳۹

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: عوارضی چهار آزادراه تاکنون الکترونیکی شده است و مابقی آزادراه‌ها هم به مرور زمان به این پروژه می‌پیوندد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، خیراله خادمی مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در نشست خبری امروز در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر آخرین وضعیت جاده‌های استان لرستان پس از سیل فرودین ماه گفت: پنجشنبه گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان بازسازی جاده پلدختر خرم آباد را آغاز کردیم و کلنگ قطعه یک این آزادراه به زمین خورد.

وی افزود: ارزش قرارداد بازسازی قطعه اول 300 میلیارد تومان است و قرار بر این است که 30 ماهه تحویل شود.

خادمی گفت: این جاده حلقه ارتباطی کریدور شمال – جنوب و مسیر ارتباطی استان خوزستان و استان ایلام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 40 کیلومتر از این جاده تخریب کامل شده بود و 60 کیلومتر هم بر اثر وقوع سیل خسارت‌هایی دیده بود و در حال حاضر جاده فعلی مناسب برای ترددهای محلی است.

خادمی ادامه داد: طراحی‌های خوبی انجام شده است و برای 95 کیلومتر مسیر طرح جایگزین داریم.

معاون وزیر راه  شهرسازی گفت: همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی از پنج پل ساخته شده در طول چهار ماه گذشته بهره‌برداری شد.

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ایلنا درباره پروژه راه آهن شلمچه – بصره اظهار داشت: هفته گذشته بازدیدی از مسیر انجام شد و با مقامات مربوطه در کشور عراق مذاکرتی داشتیم، عراقی‌ها هنوز زمین‌های مورد نیاز را به ما تحویل ندادند و پس از ارائه زمین‌ها، پروژه آغاز می‌شود.

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با اشاره به الکترونیکی شدن عوارض آزادراه‌ها گفت: عوارضی چهار آزادراه تاکنون الکترونیکی شده است و مابقی آزادراه‌ها هم به مرور زمان به این پروژه می‌پیوندد.

وی تاکید کرد: موضوع مهم تشخیص خودورهای سنگین و اخذ عوارضی متناسب با این خودروها است که باید با پلیس مذاکرات آن انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز