خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر راه؛

ایستگاه راه‌آهن سبزوار به مرحله اجرایی رسید

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۹۳۰

در مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی راه‌آهن سبزوار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار،  معاون وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: روند اجرایی این طرح از ابتدای سال‌جاری آغاز و درحال حاضر بخش زیرساختی آن فعال و تملک اراضی انجام گرفته شده است.

خیرالله خادمی عنوان کرد: گام نخست عملیات اجرایی ایستگاه راه‌آهن سبزوار، روسازی و زیرسازی مسیر ریلی در کمتر از 2 سال است. در سفر سال گذشته رئیس‌جمهوری یک‌هزار میلیارد ریال برای مسیر راه آهن سبزوار تصویب شد و از ردیف اعتباری پیوست قانون بودجه 265 میلیارد ریال برای این طرح در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به ایستگاه راه‌آهن افزود: ایستگاه مسافربری راه‌آهن سبزوار در زمینی به مساحت 36 هکتار با زیربنای 6 هزار متر مربع احداث می شود.

خادمی خاطر نشان‌کرد: پس از اتصال شهرستان سبزوار به شبکه ریلی، ادامه آن به‌عنوان کنارگذر ریلی به سمت ریل بندر عباس - بافق و مشهد و به شبکه ریلی شمال و جنوب کشور متصل خواهد شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: بعد از دو دهه انتظار مردم سبزوار آغاز عملیات ایستگاه راه‌آهن سبزوار برگزار شد.

حسین مقصودی افزود: امیدوارم خارج از زمان مقرر شده بتوانیم راه‌آهن را راه‌اندازی کنیم و تا قبل فجر ۹۸ شاهد افتتاحیه راه‌آهن سبزوار باشیم. سبزوار با قدمت ۷ هزار ساله باید خیلی زودتر به شبکه راه‌آهن دسترسی پیدا می‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز