خبرگزاری کار ایران

زنگنه در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

زنجانی روش‌های قشنگی برای سر کار گذاشتن مسئولان عالی کشور به کار می‌گیرد/ سرنخ حرف برخی رسانه‌ها در زندان است

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۷۸۳

وزیر نفت با بیان اینکه با بیان اینکه اگر ما سرنخ برخی از حرف‌ها را بگیریم، سر از زندان در می‌آوریم، گفت: به نظر من بابک زنجانی روش‌های قشنگی برای سر کار گذاشتن مسئولان عالی کشور به کار می‌گیرد و به باور من اصلا پولی دست ایشان نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، بیژن زنگنه در حاشیه مراسم هم‌اندیشی کارگروه ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی و هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت، گفت: هر جایی که فساد وجود داشته باشد باید با آن برخورد شود تا درس عبرت دیگران شود حتی این موضوع باعث صیانت از کسانی می‌شود که به صورت سالم کار می‌کنند.

وی افزود: باید فساد را کشف کرد از همین رو ما کشفیات خوبی داشته‌ایم، مثلا مورد بابک زنجانی که اصل آن دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار بود یا دکل گم‌شده یا پرونده پتروشیمی. اخیراً نیز در موضوع اکتشاف فساد حدوداً ۱۰۰ میلیارد تومانی کشف شد که بلافاصله قوه قضاییه و سازمان بازرسی ورود کرده و اموال معرفی شده را توقیف کردند.

وزیر نفت و انرژی ادامه داد: اخیراً موضوع فساد ۲۵ میلیون دلاری مدیر مالی نفت مطرح شده بود که باید توجه داشت که نفت اصلا مدیر مالی ندارد و اصلا در نفت نبود، این مبلغ پس از چند روز به حساب بازگشت و به نظر من یک جنجال بود.

زنگنه در مورد نفوذ بابک زنجانی در برخی رسانه‌ها گفت: من فکر می‌کنم ایشان در برخی رسانه‌ها فعال هستند و مقداری از پول‌های خورده شده را خرج این رسانه‌ها می‌کند تا برخی حرف‌هایش را بزند. اگر ما سرنخ برخی از این حرف‌ها را بگیریم سر از زندان در می‌آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت نفت ادعای عدم ارائه شماره حساب به بابک زنجانی جهت واریز مبلغ را قبول دارد، گفت: این‌ها بیشتر شوخی است و از نظر من پولی وجود ندارد و بانکی که به ما معرفی کرده بودند ۱۰ میلیارد دلار سرمایه داشت و ۲۰۰ میلیارد دلار بدهی و می‌خواستند ما آنجا حساب باز کنیم. اگر پول را در آنجا ریختند و برداشت کردند، ما چه کنیم؟

وزیر نفت ادامه داد: خود قوه قضاییه نماینده عموم مردم و ما است و در این مورد خیلی دعوا وجود ندارد.

وی در مورد ادعاهای بابک زنجانی گفت: به نظر من ایشان روش‌های قشنگی برای سر کار گذاشتن مسئولان عالی کشور به کار می‌گیرد و به باور من اصلا پولی دست ایشان نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز